Уебинар „Успешна комуникация с агресивни клиенти“

Дата:

14 юли 2020, вторник

Час:

10:00 - 13:00

Достъп:

Такса участие

Място:

Online

Връзки:

web link

За контакти:

0890215406, E-Mail

Организатори:

Едуко ЕООД

За събитието

РАЗБЕРЕТЕ СЕ С АГРЕСИВНИТЕ КЛИЕНТИ

Как да водим разговор с гневни и ядосани клиенти и въпреки това да се разберем? Как да комуникираме с вербално агресивните, без да станем също такива? Ще ви научим как да откриете скритите нужди в реакциите на хората. Ще упражняваме ненасилствена комуникация, с която да постигаме разбирателство.

********************************************************

Какво ще научите? Чрез Лекции, упражнения и дебати:

✳️ Умението да анализираме поведението на агресивните.
✳️ Как да водим спор спокойни.
✳️ Как да използваме емпатията в общуването с агресивни хора.
✳️ На какво се дължи т.н. “win-win комуникация”
✳️ Как да водя диалог с неблагоразположени хора
✳️ Умението да изразим разбираемо своите нужди
✳️ Умението да познаем неизречените нужди на другите
✳️ Умението да избираме думи с оглед на нашите цели, а не на нашите емоции

*********************************************************

10:00 – 11:00  СОЦИАЛНА КОМУНИКАЦИЯ – практически правила за добра комуникация. Най-разпространени вербални и невербални грешки в общуването. Къде се намират най-големите бариери в комуникацията. Извънредното умение: „Активно слушане“ при комуникация с агресивните. Как да слушаме и как да говорим, за да се разбираме.

11:10 – 12:00  КОМУНИКАЦИЯ С АГРИСИВНИТЕ – лекция с упражнения: Какви истински душевни нужди се крият зад агресивното общуване (зад Обвиненията, Критиките, Упреците и т.н.) и как да се ориентираме в тях? Анализ на подсъзнателните процеси в човешката психика. Как да реагираме на гнева, упреците, критиките, за да постигаме своите цели без да губим клиенти? Психологически и ораторски техники за разбирателство с хора в критични ситуации.

12:10 – 13:00  КОНФЛИКТ И СПОР – Лекция: Какво е конфликт и защо се ражда. Вътрешни и външни конфликти. Отношението между нашите (не)задоволени нужди и конфликтите в които се озоваваме. 5 подхода към решаването на конфликта, според природата на човешката психика. Как да не губим в конфликта клиенти нито нашите собствени принципи.

**************************************************************

✳️ Уебинарът се провежда под форма на видеоконференция в платформата Jitsi meet. Не изисква инсталация в компютър, само добра интернет връзка, микрофон, колонки/слушалки, идеално и камера.
За компютри: Препоръчителен браузър е Google chrome. За смартфони: има нужда да се изтегли като приложение, работи добре при Android и Apple.

✳️ След приемането на Вашата регистрация, на посочения от Вас имейл адрес ще получите уникален линк с инструкции за свързване към Уебинара, както и необходими за обучението материали.

Цена на обучението:
1 билет:  80 лв.
2 билета:  120 лв.