Бизнес закуска „Какво се случва преди и отвъд дигиталните и традиционни комуникации“

Приключило

16 октомври 2019

София

Бизнес закуска „Какво се случва преди и отвъд дигиталните и традиционни комуникации“

Дата:

16 октомври 2019, сряда

Час:

09:00 - 11:00

Достъп:

Входен билет

Място:

Sofia Holistic Coworking Company, София, ул. Искър 4, в близост до метростанция Сердика

Връзки:

Билети

За контакти:

The Business Institute, +359 882 924 710, E-Mail

Организатори:

The Business Institute

За събитието

Ние, от The Business Institute, сме фенове на темата за всичко онова, което се случва отвъд и по-точно преди комуникацията или онази – видимата страна, като резултат от добрия маркетинг и цялостната маркетинг стратегия. Затова и на тази работна маркетинг закуска ще дръзнем да говорим за модерен, не задължително дигитален, маркетинг: за B2C и B2B подходите в маркетинг стратегията и промотирането, създаването на взаимоотношения с клиентите и активирането на потребителите.

Защото преди избора на дигитални или традиционни маркетинг канали и инструменти, има редица маркетинг елементи и променливи, които често се пренебрегват, а които е добре да овладеем, съчетаем и управляваме, за да качим на по-високо ниво връзката на потребителите, за които се грижим с марките, за които също се грижим.

Сигурни сме, че за маркетинг професионалистите всичко това звучи познато… но от опита ни като бизнес експерти и като фасилитатори знаем, че именно базовите въпроси са тези, които ни връщат към важното, но носят и новото.

Темите, които ще се радваме да обсъдим с вас на тази маркетинг закуска:

  • Каква е голямата картина на  B2C и B2B маркетинга?
  • Как мислим стратегията, а позиционирането?
  • Каква е разликата между B2C и B2B подхода, кои са приликите, а разликите?
  • Може ли практики от единия подход, да бъдат пренесени към другия?
  • Как да холистично да вземаме решения осъзнавайки как промяната в един елемент ще повлияе на много други стратегически и тактически елементи?
  • Очакваме и вашите въпроси, които искате да обсъдим, и които можете да споделите при регистрацията си за събитието.

Основите „заподозрени“, с които ще дискутираме маркетинг темите, както винаги на плоскостта на практиката  – през интерактивна дискусия с практици, са: Антоанета Йорданова – Global Market Development Manager в British Council за B2B клиенти, Ралица Станоева – MarCom and Business Development Manager в The Business Institute, Владимир Василев – Marketing and Sales Expert в Pollenity. И сме СИГУРНИ, че експертната дискусия между вас и говорителите ще добави гледни точки, ще провокира нови идеи и практически насоки в професионалното развитие.

За какво НЯМА претенции тази маркетинг закуска:

  • да бъде изчерпателна;
  • да даде “вълшебни маркетинг заклинания”;
  • да ви запознае с “5 стъпки за пазарен успех”.

Очакваме ви:

16 октомври 2019 г. (сряда)
Старт на събитието: 9:00 ч. Вход: 15 лв.
Sofia Holistic Coworking Company (ул. Искър 4, в близост до метростанция Сердика)

————————–————

Събитието се провежда в рамките на Marketing Excellence Master Class. Marketing Excellence Master Class (MX) е създаден през 2014 г. и e насочен към маркетинг мениджъри и експерти, които имат за цел да усъвършенстват своя опит и практика в областта на приложния маркетинг мениджмънт чрез практическо и интерактивно обучение; професионалисти, които упражняват маркетингова роля, но им липсва маркетингово образование и се нуждаят от структура и практически инструменти за анализ, планиране и вземане на решения.