Втори годишен форум „Отговорни производители“

Приключило

10 юли 2020

Online

Втори годишен форум „Отговорни производители“

Дата:

10 юли 2020, петък

Час:

10:30 - 12:00

Достъп:

Безплатно (Задължителна регистрация)

Място:

Online

За контакти:

E-Mail

Организатори:

Списание МЕНИДЖЪР

За събитието

Втори годишен форум „ОТГОВОРНИ ПРОИЗВОДИТЕЛИ“
Бъдещето на FMCG сектора по нови правила

Онлайн форум с излъчване на живо. Възможност за присъствие на място е с ограничен брой места.

Онлайн събитието е със свободен достъп. Присъствието в залата на провеждане е безплатно, но със задължителна предварителна регистрация на: https://events.manager.bg/.

2020 е годината, която задвижи динамични промени във формирането на нови модели на потребителско поведение. Те изискват още по-категоричен отговор на основните потребности от ясни и доказали се стандарти за качество, устойчивост на веригите за производство и доставка, безопасност и здравословен начин на живот. Повече сигурност и „по-близо до дома“ е един от основните маркери в ускорената трансформация на потребителските нагласи. Тя задава и очаквания за нови решения и политики, ориентирани към разгръщане на концепцията за биоикономика на местно ниво /повече родно производство, диверсификация на осигуряването на суровини и пр./

FMCG секторът следва темпото на реформа в мисленето и навиците на потребителите и се адаптира към тях.

Списание „Мениджър“ организира второто издание на форума „Отговорни производители“ в партньорство със Сдружение „Храни и напитки България“ , за да даде гласност на важните инициативи, нови стратегии и каузи, с които производителите и веригите у нас отговарят на новите потребителски ценности. В него, представители на бизнеса, браншови и институционални организации ще дискутират трансформациите и новия път към още по-силната връзка между бранд и потребител.

Акцент в събитието ще е представянето на данните от специално проучване на агенция ПАРАГРАФ 42, което ще очертае тенденциите в лоялното потребление на българския пазар.

Основни теми:

Новите пробиви в производството на храни и напитки

• Как тенденцията за финансова дисциплина на потребителите ще се отрази на критериите за качествен и здравословен продукт, както и на чувствителността по темата за екосъобразно потребление.

• Новаторски стратегии и процеси, свързани с качеството и жизнения цикъл на продуктите.

Пътят на храната: „От фермата до трапезата“

• Новата роля на българските брандове в потребителската кошница – работещи проекти и партньорства за устойчив пазар.

• Европейски инструменти за подкрепа на местните производители. Стимули за земеделието с цел устойчиви производства и преработки и намаляване на разхищението на продукти.

Още по-силен социален ангажимент

• Добри практики за социално отговорни кампании и политики в подкрепа на общности /малък бизнес и местни производители/ във FMCG сектора.

Модератор: Александър Христов, управляващ съдружник, агенция ПАРАГРАФ 42