Обучение „Умения за продажби и обслужване по телефона“

Дата:

10 юли 2020, петък

Час:

09:00 - 17:00

Достъп:

Свържете се с организаторите

Място:

ВИТОША Парк Хотел, София, ул. Росарио

За контакти:

Борислава Монева, 02 860 15 77, E-Mail

За събитието

Следните теми са на разположение по време на обучението:

1.Печелившото поведение по телефона. Правилните въпроси и активното слушане.
2.Чрез компетентност – сигурност в себе си и убеденост в ползите, които предлага Вашата фирма.
3.Сценарии за водене на телефонни разговори: цел; въведение, съдържание, приключване. Времетраене на разговора.
4. Фази на телефонния разговор: поздрав и представяне, изучаване на потребностите, аргументация, обработка на възражения, приключване на продажбата, допълнителни продажби.