Уебинар „Новости свързани с данъка върху добавената стойност, отнасящи се за електронната търговия и дигиталния бизнес“
Приключило
Дата:
15 април 2021, четвъртъкЧас:
09:00 - 13:30Достъп:
Такса участиеМясто:
OnlineВръзки:
Интернет страницаЗа контакти:
+359898929402, E-MailОрганизатори:
АЛИСТА ТрейнингсЗа събитието
Актуалност на темата:
Уебинарът ще засегне последните промени по отношение на ДДС облагането на електронната търговия и дигиталния бизнес, като тук се включват и промените в Закона за данъка върху добавената стойност, обнародвани в ДВ, бр. 104, от 08.12.2020 г.
Обучението ще разгледа тенденциите по отношение на ДДС облагането, както на национално, така и на европейско ниво и ще бъдат представени новите ДДС правила в Европейския съюз за електронната търговия и правилата за трансграничната електронна търговия между данъчно задължени и данъчно незадължени лица.
Такси за участие в уебинара:
Таксата за участие е 90 лв. без ДДС за един участник и 80 лв. без ДДС за участник при двама или повече участници от една организация.
Таксата за участие в уебинара включва:
Полудневно специализирано обучение.
Презентиране на материята от лектор с висока и доказана експертиза в областта, с богат теоретичен и практически опит.
Лекционни и презентационни материали.
Индивидуални консултации с лектора.
Персонално разглеждане на конкретни въпроси и казуси.
Издаване на специализиран Сертификат.
Възможности за последващо сътрудничество и осигуряване на обучения на преференциални цени.
Сертифициране:
На всички участници в уебинара ще бъде издаден Сертификат за преминато специализирано обучение в областта на ДДС облагането.
Използване на платформата:
Он-лайн обученията (уебинарите) провеждани от АЛСАС ЕООД, се организират през електронната платформа ZOOM, която е изключително лесна за използване.
За да се присъедините и участвате в он-лайн обучението, трябва в деня и часа на обучението да кликнете на линка, който ще сме Ви изпратили по имейл в деня преди обучението и да следвате инструкциите.
Платформата позволява участие в он-лайн обучението през Вашия стационарен или преносим компютър (лаптоп), таблет или мобилен телефон. Единственото изискване е налична връзка с Интернет и аудио периферия за възпроизвеждане на звук (тонколони, слушалки, вграден говорител или др.). Платформата може да бъде инсталирана като приложение (програма) на Вашето устройство, или може да бъде ползвана директно през браузър, без необходимост от инсталация.
По време на он-лайн обучението ще имате възможност да чувате и виждате всичко, което лекторът предлага на Вашето внимание, като при желание от Ваша страна, може да се включите с видео или аудио излъчване от Вашето устройство или да използвате он-лайн чат прозореца в приложението по време на самото обучение.
Ако нямате достъп до Интернет, можете да участвате в он-лайн обучението и през телефон, като наберете определен номер и въведете с тонален сигнал предварително предоставено Ви ID.
Технически изисквания за използване на платформата:
Работещ настолен компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон.
Работещи слушалки, тонколони или вградено аудио.
Регистрация:
Регистрация за участие може да направите като попълните регистрационната форма на нашата интернет страница alista.bg. Трябва да изберете конкретния уебинар, като след потвърждение от страна на АЛИСТА Трейнингс за регистрацията Ви за уебинара, в срок до три работни дни, трябва да заплатите съответната такса за участие описана по-горе, по банков път, както следва:
Получател: АЛСАС ЕООД,
ЕИК: 204951773
Банка: „Юробанк България“ АД (Пощенска банка)
BIC: BPBIBGSF
IBAN: BG77 BPBI 7940 1086 6347 02
Покана с линк към платформата ще бъде получен ден преди провеждането на уебинара, на посочения от Вас имейл.
Срокът за регистрация за участие в уебинара е до 13 април 2021 г.
Моля, да имате предвид, че тъй като местата са ограничени, предвид техническия капацитет на платформата, регистрациите ще бъдат правени по реда на постъпване на заявките. При достигане на техническия капацитет на платформата, заявки за уебинара НЯМА да бъдат приемани, независимо дали са получени преди крайния срок за записване.
Програма на уебинара:
09:00 – 09:15 – Регистрация на участниците и откриване на уебинара.
09:15 – 11:15 Панел 1
Последни разработки и актуални проблеми от дейността на Европейската комисия в областта на ДДС
Данъчно задължени лица при електронната търговия.
Регистрация по ЗДДС при електронната търговия.
Пакет за електронна търговия и т.н. „бързи корекции“ (Quick fixes) на законодателството приложимо към ДДС – промени в сила от 01.01.2021 г.
Роля на електронните интерфейси при доставка на стоки и услуги.
Доставка на стоки (услуги) до електронен интерфейс.
Доставка на стоки (услуги) до краен клиент.
Какви са задълженията на операторите на електронни интерфейси за съхраняване на информация, водене на регистри и фактуриране.
Дискусия и въпроси.
11:15 – 11:30 – Почивка
11:30 – 13:30 Панел 2
Нови специални режими за вътреобщностни дистанционни продажби на стоки, вътрешни дистанционни продажби на стоки.
Дистанционни продажби и внос на стоки с цена под 150 евро (праг за подаване на митническа декларация при внос) – дистанционни продажби на стоки, внасяни от трети страни или територии.
Технически проблеми при прилагане на т.н. „бързи корекции“ (Quick fixes) на законодателството приложимо към ДДС
Продажба на стоки с наложен платеж и пощенски паричен превод (ППП). Кога трябва и кога не трябва да се пуска касова бележка.
Използване на виртуален POS терминал, PayPal, Revolut, PaySera и др. Кога трябва и кога не трябва да се пуска касова бележка.
ДДС при работа с Upwork, Freelancer.com, Fiverr, TopTal, Teachable и други.
Окончателна система на ДДС и ставки на ДДС.
Последствия от Брекзит – какво да очакваме в близко бъдеще.
Дискусия и въпроси.