Уебинар: Автоматизацията като антикризисна мярка

Приключило

12 май 2020

Online

Уебинар: Автоматизацията като антикризисна мярка

Дата:

12 май 2020, вторник

Час:

11:00 - 12:30

Достъп:

Безплатно (Задължителна регистрация)

Място:

Online

За контакти:

E-Mail

Организатори:

Travel Academy, Umni.co

За събитието

Как автоматизацията може да се превърне в антикризисна мярка?

Според American Hotel and Lodging Association (AHLA) и други експертни организации, по време на възстановяването бизнесите в туризма ще трябва да работят дълго време при ниска заетост, в условия на „ценова“ надпревара и агресивна конкуренция за предимно местни клиенти – с нулева или минимална печалба, за да запазят мястото си на пазара. Бизнесите ще се възстановяват в свят, в който клиентите им ще имат нужда от високо качество на услугата, гарантирана и висока хигиена (допълнителни разходи), повишена необходимост от комуникация, но и социална дистанцираност: контакт с персонала само когато това е нужно и контактът носи добавена стойност.

Ще има нужда от внедряване и използване на решения, които да помогнат да се „свият“ фиксираните разходи, да увеличават директните продажби, да подпомагат и клиентите и малкото силно натоварен със задачи ключов персонал, да помогнат за оптимизиране работата на персонала и един куп други задачи, които стават неподходящи за изпълнение от хора.

В разговора ще бъдат засегнати следните теми:

– Какви технологии вече съществуват и помагат на бизнеса в туризма?
– Какви технологии се зараждат/засилват в момента и трябва да имаме предвид при планирането на следващите 5 години?
– Самообслужването като основна форма на обслужване. 10те препоръки на Gartner за адаптацията на бизнеса с момента.
– AI чатботовете като достъпно и бързо за внедряване решение.

За панелист по темата сме поканили Elitza Stoilova, CEO на Първа чатбот агенция Umni.

Елица се е потопила в света на чатботовете преди 2.5 години, но самата тя споделя, че чатботовете за нея са резултат на над 20 години опит в хотелиерството и туризма. От тях Елица е работила 17 години на Марианските острови (САЩ) в Тихия океан, където като Генерален Директор на хотел и на туроператор се е сблъсквала постоянно с нуждата от оптимизация и автоматизация на процеси и комуникация за да решава проблеми с недостиг на работна ръка, необразован персонал и придирчиви клиенти на разстояние 2 полета път в едната посока.
Елица е била и дългогодишен консултант и председател на комитет към Туристическата организация на Марианските острови (Marianas Visitors Authority). Била е награждавана два пъти за дейността и постиженията си в развитието и маркетинга на островната дестинация.
Елица е член на AHLA, SKAL, Ротари, БББА и други организации.

Umni.co се фокусира върху създаването, внедряването и поддръжката на AI чатботове. Над 60% от клиентите на компанията са в сферата на туризма – 3- и 4-звездни хотели, къщи за гости, туроператор. За да подпомогне хотелите в кризата с корона-вируса, през март Umni обяви, че ще направи безплатни изработката и внедряването на базов хотелски чатбот на един език и безплатни месеците на поддръжка до 01 септември’20 за всички нови клиенти (https://umni.bg/umni-hotel-chatbot).