Дата:
25 март 2017, съботаЧас:
10:00 - 18:00Достъп:
Входен билетМясто:
Малко Сугестопедично Апартаментче, етаж 2, На ъгъла на бул. Гурко и бул. Васил Левски, над Старбъкс. Входът е от дясно на заведението и гледа към бул. Васил Левски, София, Бул. Гурко 62АВръзки:
БилетиЗа контакти:
Димитър Мандов, 0889229185, E-MailОрганизатори:
Димитър МандовЗа събитието
Притежаването на малък или среден магазин е един от най-популярните и успешни бизнеси в света.
Всеки подобен магазин или малка верига задоволяват приличен брой клиенти и може да изкарва напълно задоволителни печалби.
ДОБРАТА НОВИНА
Оборотите, дори и на обекти с дълга история и стабилни продажби, могат да се удвоят!
Слабият персонал може да се превърне в машина за продажби!
Конкуренцията лесно може да се пребори, дори тя да е голяма и силна!
КАК?
Елате на това еднодневно обучение и научете най-полезните техники, с които да привличате и задържате клиенти и те да пазаруват често и много!
Какво ще научите?
- Чудото на витрината и как увеличава допълнително клиентите в обекта
- Какво е зона на преход и как да я управлявате ефективно
- Ефективни начини да посрещаме посетителите
- Походката на посетителя и как тя увеличава продажбите
- Анатомия на клиента и защо магазина губи продажби
- Как да мерите коефицента на превръщане и как най-ефективно да превръщате посетителите в купувачи
- Защо въобще хората пазаруват и как го правят – психология на купувача
- Динамика на пазаруването и как да се възползвате от нея
- Сетивност на купувача – методи за влияние с цел високи продажби
- Начини за реализиране на допълнителни съседни продажби, пленени купувачи
- Как да управлявате времето за чакане и да реализирате още продажби
- Как да разберете, какъв е най-добрият асортимент за вашия обект
- Защо промоциите не продават както искате и как от една промоция да вдигнете продажбите на цялата категория
- Как да подобрите средата на пазаруване и да увеличите в пъти импулса за покупка у клиентите
- Родителите и техните деца като купувачи
- Техники за формиране на мнението на купувача и бързи продажби
- Как да използвате конкуренцията (без да се договаряте с нея) за по-високи продажби
- Как да накарате вашите доставчици да ви помагат активно да продавате повече
- Ефективно наблюдаване на клиента и ползване на информацията за допълнителни продажби
- Мърчандайзинг техники за по високи продажби и импулс
- Добавена стойност на покупката и увеличаване на средната пазарска кошница в обекта
- Задържане на клиента и формиране на неговата лоялност за редовни покупки на висока стойност
и още много други отговори,
които ще помогнат на вашия магазин да
ПРОДАВА МНОГО ПОВЕЧЕ
+
много истински примери
Референции:
- Димитър дойде с безплатна консултация в моя магазин и разгледа всичко. Поразпита ни за доста неща. Постоя около 2 часа и ни каза как да оправим витрината си и какво и как да продаваме. Само на следващата седмица направихме 3 пъти по-висок оборот. През следващите три месеца с неговите съвети успяхме да увеличим асортимента значително. Клиентите се увеличиха сигурно 5 пъти, а оборотът ни позволи да наемем още две служителки.
В. Василев – собственик на магазин за здравословни храни - Имам магазин за зеленчуци. Последните две години до мен отвориха Лидъл и бях готова за затворя. Като за начало Димитър ми предложи да направим лека трансформация на магазина и ми помогна да я направим заедно – инвестирах само 300 лв. в нови кошници и поставки за зеленчуците и плодовете. Научи ме как да представям продукцията и какво качество да търся. Поговорихме доста за цените ми и ме убеди да не се конкурирам с Лидъл (сякаш можех!), а да го използвам. Само да знаех тези неща досега, щях да си спестя много притеснения и пари. Сега успешно се справям и се чудя дали да не потърся още едно място до някой друг хипермаркет
Таня Иванова – собственик на магазин за зеленчуци и плодове - Супер се радвам, че Димитър ще прави толкова евтина лекция за магазините. На мен ми струваше доста повече, но не съжалявам, разбира се. С неговите съвети си увеличих клиентите многократно. Само 3 месеца след отварянето на магазина си вече фалирах. Тогава приятел ми препоръча Митко. Не трябваше да инвестирам повече, а нямах и средствата. Само за месец излязох на печалба, а следващата една година моя магазин си стана направо лидер.
Мариян Киров – собственик на магазин за алкохол и цигари - Препоръчвам Димитър на всеки магазинер. За шест месеца работа с него отворих още три магазина и все са успешни. Сега имам 4 обекта и за пръв път от години печеля много добре. Оказа се, че въпреки 10 години опит в търговията не знаех доста неща, но слава богу промених това с помощта на Димитър.
Кирил Кирилов – собственик на магазини за ядки