Тренинг „Обслужване на високо ниво и създаване на лоялност в клиентите“

Приключило

3 май 2017

София

Тренинг „Обслужване на високо ниво и създаване на лоялност в клиентите“

Дата:

3 май 2017, сряда

Час:

10:00 - 17:00

Достъп:

Такса участие

Място:

Training Academy, София, бул. Витоша 19

За контакти:

E-Mail

Организатори:

Training Academy

За събитието

Целта на този тренинг е да подобрите своите умения за професионално обслужване, за да имате повече лоялни клиенти. Ние ще ви помогнем да постигнете по-висока клиентска удовлетвореност и да гарантирате успеха на своя бизнес.

Основни точки на обучението:

-Обслужване на професионално ниво;
-Постигане на максимална клиентска удовлетвореност;
-Спечелване на „трудни клиенти“;
-Поставяне на високи стандарти в обслужването на клиенти.

Програма на обучението:

-Управление наотношениятас клиентите
-Създаване налоялниклиенти
-Справяне с трудниситуациии трудни клиенти
-Приеманена рекламации и оплаквания
-Решаванена проблеми и конфликти
-Фирменистандартиза обслужване на клиенти
-10принципапри обслужване на клиенти

ЛЕКТОР
Aнтоанета Тодорова е бизнес треньор и консултант по бизнес развитие и управление на екипи. Има дългогодишен опит в целия работен процес по набиране, подбор, обучение, развитие и управление на екипи от професионалисти в областта на продажбите, като е заемала висши мениджърски позиции е утвърдени международни компании.

Усъвършенствала е уменията си в големи мултинационални компании, като AIG и ING, където се цени професионализмът и стремежът към постигане на конкретни резултати.

Най-силните и страни като професионалист са свързани с умението за ефективната комуникация с хора. Като част от екипа на Training Academy Антоанета споделя ценния си професионален и житейски опит по интересен и атрактивен начин, превръщайки обучителния процес в незабравимо преживяване.

СЕРТИФИКАТ ЗА УЧАСТИЕ:
В обучението се използват техники от системата Solutions Focus– най-модерната коучинг система за постигане на бързи резултати в света! Всички участници получават официален сертификат за успешно преминато обучение „Обслужване на високо ниво и създаване на лоялност в клиентите“.

РЕГИСТРАЦИЯ:
Един участник: 180,00 лв. без ДДС. Цената включва: 2 кафе паузи, Wi-Fi, материали за водене на записки, пълна презентация на всяка една от включените теми.

ДОПЪЛНИТЕЛЕН БОНУС: Направете вашата регистрация сега и получавате безплатна едночасова коучинг сесия за Вас или човек от екипа Ви!