Тренинг „Как да създадем успешна и-мейл кампания с минимални разходи“

Приключило

15 юни 2017

София

Тренинг „Как да създадем успешна и-мейл кампания с минимални разходи“

Дата:

15 юни 2017, четвъртък

Час:

18:30 - 20:00

Достъп:

Такса участие

Място:

Training Academy, София, бул. "Витоша" 19

За контакти:

E-Mail

Организатори:

Training Academy

За събитието

В този вечерен тренинг ще ви покажем как да извлечете максималното от и-мейл маркетинг кампаниите. Обучението ще ви предложи стратегии за изграждане на качествен списък от абонати. Разберете как да запазите доброто име и репутацията на своята компания, като спазвате законните за спама и създавате стойностно и-мейл съдържание.

Умението за разработване на ефективни маркетинг и-мейли- от форматиране и дизайн до съдържание, е ключово за успеха на вашия бизнес.

Ако подцените тази дейност, вие рискувате да:

  • останете незабелязани на пазара;
  • загубите време и финансови средства;
  • имате слаби продажби и да не достигнете таргетите си за определения период;
  • разчитате единствено на успеха.

Какво е решението?

Овладявайки основните инструменти на и-мейл маркетинг кампаниите, вие ще установите контрол над продажбения си процес, като пускате адекватни реклами към своята целева аудитория и анализирате данните от тях, за постигане на по- високи резултати.

Това обучение е за:

  • собственици на малък и среден бизнес;
  • хора, които искат да придобият основни маркетинг умения за успешен бизнес;
  • търговци, които целят да контролират целия продажбен процес и резултатите от него.

Темите, които ще разгледаме:

1. Изграждане на и-мейл списък;
2. Как да привлечем потенциалните клиенти да се абонират за нашия бюлетин;
3. Избор на формат за и-мейл;
4. Създаване на ефективни call-to action (бутони за действие);
5. Дизайн и съдържание на мощната и-мейл кампания;
6. Създаване на ефективни заглавия;
7. Избягване на спам филтрите;
8. Автоматизирани и-мейл кампании.

Резултати:

– ще знаете как да съберете своя списък от и-мейл адреси- бази данни;
– ще научите как правилно да поднасяте информацията към своята целева аудитория;
– ще се запознаете с добри и лоши практики от и-мейл маркетинга;
– ще разполагате с повече време и средства, спестени от налучкване на правилна и-мейл кампания.