Дата:
25 март 2020, срядаЧас:
18:30 - 20:30Достъп:
Безплатно (Задължителна регистрация)Място:
Salted Cafe, зала за събития, София, ул. Братя Миладинови № 38Връзки:
FB EventЗа контакти:
E-MailОрганизатори:
PrEXCELerator BulgariaЗа събитието
Започваме поредица от 3 вечерни уъркшопа със свободен достъп.
Стратегии за защитаване на пазари за стартапи – част 3, е третият от тях.
През реалния бизнес казус на LG Electronics ще видим как компанията навлиза в напълно непознати пазари.
Какво прави, за да оцелее в началото, пълно с неизвестни?
Какво прави, за да стане любимата марка на потребителите в BRIC държави?
Как подхожда, за да защити вече извоюваните си позиции на новите пазари от новонавлизащи конкуренти, които я имитират?
На това събитие ще си отговорите на всички тези въпроси.
Ще въведем техники за навлизане на пазари, както и техники за защитаване на пазари, защото можете да сте и в двете позиции.
Събитието включва и уъркшоп част. Участниците ще решават кратки бизнес казуси с реални компании.
Комуникацията между трите уъркшопа се осъществява в платформата My Education Club.
Уъркшоп 1 е на 11.03, а Уъркшоп 2 – на 18.03.
Можете да участвате в един или повече от уъркшопите, но максимална стойност ще получите при участие и в трите.
Уъркшоп 1 можете да видите тук: https://www.facebook.com/events/3058057657561250/
Уъркшоп 2 – https://www.facebook.com/events/641183093300163/
Вход: свободен със задължителна предварителна регистрация поради ограничения брой места.
Моля да резервирате своето място, като изпратите е-мейл до hello@spbusinesslab.com не по-късно от 23/03/2020 г.