Дата:
1 юли 2020, срядаЧас:
19:00 - 20:00Достъп:
Безплатно (Задължителна регистрация)Място:
Limacon Event Center, ПловдивЗа контакти:
E-MailЗа събитието
🦨 Социалните мрежи са ефективно средство за реклама.
🦨 Социалните мрежи са комуникационен канал, който не може да не ползвате.
🦨 Социалните мрежи – в тях се постига много с малко.
Така казват всички. Но никой не казва, че:
🦨 Социалните мрежи изискват повече креативност от „Добро утро, приятели“, за да бъдат ефективен канал, генериращ продажби.
🦨 Социалните мрежи са рекламна медия, в която публикуването е едва първата стъпка от процеса по продажба.
🦨 Социалните мрежи могат лесно да се превърнат в място, в което само губим пари, вместо да печелим.
И именно заради това тази лекция се случва. На нея ще научим:
🦨 Как да намерим клиентите си онлайн;
🦨 Как да работим с инфлуенсъри;
🦨 Как да представим бизнеса си в най-добрата му светлина;
🦨 Защо лайковете не помагат да продаваме и
🦨 как да превърнем социалните си мрежи в ефективен канал, връщайки се към основите на рекламата.
И то само в рамките на час.
Лекцията ще Ви бъде полезна, ако:
🦨 имате собствен бизнес или
🦨 се занимавате с маркетинг, но
🦨 не сте сигурни какво, кога и как да публикувате онлайн. А може и да
🦨 имате комуникация във Facebook и Instagram, но не сте доволни от нея или
🦨 просто искате свеж поглед върху темата „Социални мрежи“.
Програма:
19:00-19:45 – лекционна част
19:45-20:00 – въпроси от публиката
20:00 – свободни разговори
⚠️ Лекцията ще се проведе на български език, но включва кратки видео материали на английски език.
⚠️ ⚠️ Събитието е безплатно, но е необходима предварителна регистрация на http://bit.do/StudioSkunxInPlovdiv.
За лекторите:
Виктор Минчев е копирайтър/криейтив, който в продължение на пет години създава реклами предимно за големи международни брандове. В последните три месеца се е посветил на работа за малки местни компании, помагайки им да растат, като влагат ограничени средства и неограничена креативност.
Марио Панделиев е арт директор с 10 години опит в областта на дизайна. Работил е в някои от най-големите рекламни агенции и за някои от най-големите компании в страната. В последните три години е фрийлансър. който използва знанията и уменията си в помощ на малкия и среден бизнес.
За организатора:
Studio Skunx се занимава с реклама и дизайн. Не преследва пари и слава, а смисъл и креативност. За него най-важни са честните партньорски отношения, които носят удовлетворение и на двете страни, и резултат, който грабва вниманието на крайния потребител.
За Limacon:
Limacon работи като външен отдел за български и международни компании и им помага в развитието на четири основни дейности – маркетинг, продажби, бизнес дигитализация и организация на събития.
Публикувано на 26 юни