ЕЛЕКТРОННИ ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ. Практическа работа с ЦАИС ЕОП.
Дата:
13 февруари 2025, четвъртъкЧас:
09:30 - 15:00Достъп:
Такса участиеМясто:
OnlineВръзки:
ЗА РЕГИСТРАЦИЯ!За контакти:
Симеон Димитров, 0896 19 19 24, E-MailОрганизатори:
Мастър Ивентс ООДЗа събитието
Master Events Ви кани на практическо онлайн обучение
за ВЪЗЛОЖИТЕЛИ и ИЗПЪЛНИТЕЛИ:
Централизираната автоматизирана информационна система за „Eлектронни Обществени Поръчки“ (ЦАИС ЕОП)
Практическо въведение в електронната система за обществени поръчки. Обучението е предназначено както за възложители, така и за изпълнители и проследява стъпка по стъпка целия процес по регистрация, публикуване, кандидатстване и възлагане на обществена поръчка през Системата:
✓ Представяне и работа със система ЦАИС-ЕОП – модули, функции, параметри и необходими действия за възлагане и изпълнение на обществени поръчки;
✓ Как се изготвят и качват документи, ключови изисквания и правила;
✓ Практическа работа и ценни съвети за работа с електронната система за обществени поръчки.
ВОДЕЩ ОБУЧЕНИЕТО:
Христина Грозева – Началник отдел „Обществени поръчки“ в Министерство на иновациите и растежа. Експерт и консултант по ЗОП с дългогодишна практика. Работила е като директор на дирекция „Инвестиционна политика и обществени поръчки“ в Министерство на младежта и спорта, директор на дирекция „Административнo обслужване и обществени поръчки” – Министерство на земеделието и храните. Консултира фирми и институции по ЗОП и кандидатстване и реализация на проекти по оперативните програми в ЕС.
ОСНОВНИ АКЦЕНТИ:
⦿ Какво е ЦАИС-ЕОП
⦿ Модули и функционалности в системата
⦿ Видове потребители и регистрация
⦿ Създаване, подготовка и обявяване на ОП като ВЪЗЛОЖИТЕЛ
⦿ Участие като ИЗПЪЛНИТЕЛ:
○ Създаване, подготовка и обявяване на обществена поръчка;
○ Създаване и подготовка на оферта;
○ Подаване на искане за разяснение;
○ Подаване на оферта.
⦿ Как се създава, подготвя и подава оферта
⦿ Подаване на искане за разяснение, комуникация с участници
⦿ Отваряне и оценка на подадени оферти
⦿ Работа на оценителната комисия
⦿ Избор на изпълнител
⦿ Допълнителни функционалности: Промени и изменения по публикувани поръчки
⦿ Работа с обособени позиции, рамкови споразумения и други техники за възлагане
Цялата програма можете да видите тук!
ДАТА И НАЧИН НА ПРОВЕЖДАНЕ:
13 февруари 2025 г. – ОНЛАЙН
09.00 – 09.30 ч. Вход в онлайн платформата
09.30 – 11.00 ч. Учебна сесия 1
11.00 – 11.20 ч. Почивка
11.20 – 13.00 ч. Учебна сесия 2
13.00 – 13.45 ч. Обедна почивка
13.45 – 15.00 ч. Учебна сесия 3
Обучението ще се проведе онлайн, като за целта Ви е необходима интернет връзка и устройство за достъп (компютър, лаптоп, телефон или др. устройство) с колонки или слушалки. Няма нужда от инсталиране на допълнителни програми.
ЦЕНА И УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ:
150.00 лв. без ДДС на участник при регистрация до 06 февруари 2025 г. / 195.00 лв. без ДДС след 06.02.2025 г.
Плащането се извършва по банков път, по проформа фактура, която ще получите по е-мейл след регистрацията. Върху посочената цена се начислява ДДС.
ЦЕНАТА ВКЛЮЧВА:
✔ Такса обучение
✔ Консултации с лектора по време на обучението
✔ PDF дигитален сертификат за преминато обучение