ЕЛЕКТРОННИ ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ. Практическа работа с ЦАИС ЕОП.

Дата:

13 февруари 2025, четвъртък

Час:

09:30 - 15:00

Достъп:

Такса участие

Място:

Online

За контакти:

Симеон Димитров, 0896 19 19 24, E-Mail

Организатори:

Мастър Ивентс ООД

За събитието

Master Events Ви кани на практическо онлайн обучение
за ВЪЗЛОЖИТЕЛИ и ИЗПЪЛНИТЕЛИ:

Централизираната автоматизирана информационна система за „Eлектронни Обществени Поръчки“ (ЦАИС ЕОП)


Практическо въведение в електронната система за обществени поръчки. Обучението е предназначено както за възложители, така и за изпълнители и проследява стъпка по стъпка целия процес по регистрация, публикуване, кандидатстване и възлагане на обществена поръчка през Системата:

✓ Представяне и работа със система ЦАИС-ЕОП – модули, функции, па­ра­мет­ри и необходими действия за възлагане и изпълнение на обществени поръчки;
✓ Как се изготвят и качват документи, ключови изисквания и правила;
✓ Практическа работа и ценни съвети за работа с електронната система за обществени поръчки.

 

ВОДЕЩ ОБУЧЕНИЕТО:

Христина Грозева – Началник отдел „Обществени поръчки“ в Министерство на иновациите и растежа. Експерт и консултант по ЗОП с дългогодишна практика. Работила е като директор на дирекция „Инвестиционна политика и обществени поръчки“ в Министерство на младежта и спорта, директор на дирекция „Административнo обслужване и обществени поръчки” – Министерство на земеделието и храните. Кон­сул­ти­ра фирми и институции по ЗОП и кандидатстване и реализация на проекти по оперативните програми в ЕС.

 

ОСНОВНИ АКЦЕНТИ:

⦿ Какво е ЦАИС-ЕОП
⦿ Модули и функционалности в системата
⦿ Видове потребители и регистрация
⦿ Създаване, подготовка и обявяване на ОП като ВЪЗЛОЖИТЕЛ
⦿ Участие като ИЗПЪЛНИТЕЛ:

○ Създаване, подготовка и обявяване на обществена поръчка;
○ Създаване и подготовка на оферта;
○ Подаване на искане за разяснение;
○ Подаване на оферта.

⦿ Как се създава, подготвя и подава оферта
⦿ Подаване на искане за разяснение, комуникация с участници
⦿ Отваряне и оценка на подадени оферти
⦿ Работа на оценителната комисия
⦿ Избор на изпълнител
⦿ Допълнителни функционалности: Промени и изменения по публикувани поръчки
⦿ Работа с обособени позиции, рамкови споразумения и други техники за възлагане

Цялата програма можете да видите тук!

 

ДАТА И НАЧИН НА ПРОВЕЖДАНЕ:

13 февруари 2025 г. – ОНЛАЙН

09.00 – 09.30 ч. Вход в онлайн платформата
09.30 – 11.00 ч. Учебна сесия 1
11.00 – 11.20 ч. Почивка
11.20 – 13.00 ч. Учебна сесия 2
13.00 – 13.45 ч. Обедна почивка
13.45 – 15.00 ч. Учебна сесия 3

Обучението ще се проведе онлайн, като за целта Ви е необходима интернет връзка и устройство за достъп (компютър, лаптоп, телефон или др. устройство) с колонки или слушалки. Няма нужда от инсталиране на допълнителни програми.

 

ЦЕНА И УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ:

150.00 лв. без ДДС на участник при регистрация до 06 февруари 2025 г. / 195.00 лв. без ДДС след 06.02.2025 г.

Плащането се извършва по банков път, по проформа фактура, която ще получите по е-мейл след регистрацията. Върху посочената цена се начислява ДДС.

 

ЦЕНАТА ВКЛЮЧВА:

✔ Такса обучение
✔ Консултации с лектора по време на обучението
✔ PDF дигитален сертификат за преминато обучение

РЕГИСТРИРАЙТЕ СЕ от тук!