Семинар „Съдържанието е цар – как да ангажираме потребителите в Инстаграм“
Приключило
Дата:
8 април 2021, четвъртъкЧас:
19:00 - 21:00Достъп:
Безплатно (Задължителна регистрация)Място:
OnlineЗа контакти:
E-MailОрганизатори:
SoftUni DigitalЗа събитието
📍 Гледайте безплатно онлайн семинар на тема „“Съдържанието е цар“ или как да ангажираме потребителите си в Инстаграм“ нa 8 април 2021 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектор Катерина Николич.
Семинарът може да гледате онлайн от тук ➡️ https://digital.softuni.bg/…/content-is-king-or-how-to….
По време на семинара ще се отдели внимание на следните въпроси:
📌 Защо Instagram и съдържанието в него е ключово за успеха на един бизнес.
📌 Как работи алгoритъмът на Instagram?
📌 Какви са тенденциите и промените с времето?
📌 Kaква е разликата между съдържание и работещо съдържание, което алгоритъмът да „избутва“ по-напред?
📌 Въпросите, които ще ни насочат към правилния вид публикации: Коя е нашата ниша? Какво предлагаме? Как го предлагаме? Езикът, чрез който комуникираме с аудиторията си.
📌 Видове съдържание и необятните възможности за споделяне – Posts, Stories, IGTV, Reels. Функцията им и как можем да ги използваме в наша полза.
📌 Техники и съвети за по-добър Engagement при различните видове съдържание – Posts, Stories, IGTV, Reels.
📌 Силата на доброто текстово съдържание и ключовите подходи за успешни публикации – персонализация на съобщението, което споделяме; Комуникацията с аудиторията.
📌 Работа с дизайнери, клиенти, инфлуенсъри.
👩💻 Катерина Николич
По образование, Катерина е юрист, но се занимава с дигитален маркетинг от 5 г. като започва кариерата си като Copywriter. В момента е Email Marketing и Instagram Marketing Expert в СофтУни. Работи с над 10 Instagram акаунта на онлайн магазини, туристическа агенция, бранд за алкохолни напитки, както и всички инициативи на СофтУни. Развива и своя личен профил @nicolich.travels, който е изцяло с Travel насоченост. В него споделя истории, снимки и видеа от пътувания, полезни съвети и важни препоръки при организация на пътешествия. Работи с брандове и инфлуенсъри, с които изгражда дълготрайни партньорства.