Семинар „Представяне на измененията в Закона за обществените поръчки и промени в ППЗОП от април 2021 г. Практическо обучение за работа с ЦАИС „ЕОП“

Приключило

21 - 22 апр. 2021

Online

Семинар „Представяне на измененията в Закона за обществените поръчки и промени в ППЗОП от април 2021 г. Практическо обучение за работа с ЦАИС „ЕОП“

Дата:

21 - 22 апр. 2021, сряда - четвъртък

Час:

9:30 - 12:30

Достъп:

Такса участие

Място:

Online

За контакти:

Надя Казакова, 0889416048, E-Mail

Организатори:

TBM Consulting

За събитието

ПРЕДСТАВЯНЕ НА ИЗМЕНЕНИЯТА В ЗАКОНА ЗА ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ И ПРОМЕНИ В ППЗОП ОТ АПРИЛ 2021 г. ПРАКТИЧЕСКО ОБУЧЕНИЕ ЗА РАБОТА С ЦАИС „ЕОП“. НАЙ-ЧЕСТО ДОПУСКАНИ ГРЕШКИ И ПРОПУСКИ ПРИ РАБОТА С ПЛАТФОРМАТА – ОТ СЪЗДАВАНЕ НА ЕЛЕКТРОННА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА, ВКЛЮЧИТЕЛНО С ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ, ПРЕЗ ИЗМЕНЕНИЯ В УСЛОВИЯТА НА ПУБЛИКУВАНА ЕОП И РАБОТАТА НА КОМИСИЯТА, ДО ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ПРОЦЕДУРИТЕ В ЦАИС ЕОП.

21 и 22 април 2021 г. (12 уч. ч.)

 

ОНЛАЙН СЕМИНАР

 

Лектор: Мариана Кацарова – юрист, експерт по обществени поръчки; 2000-2005 г. Агенция за държавна финансова инспекция; 2005-2016 г. Сметна палата

 

Законът за изменение и допълнение на Закона за обществените поръчки влиза в сила от 1 януари 2021 г. (обн. ДВ, бр. 107 от 18 декември 2020 г.)

 

На уебинара ще научите за:

·         Представяне на измененията в Закона за обществените поръчки: електронни решения на възложителя; задължителни и незадължителни функционалности на ЦАИС ЕОП; изменения в чл. 116 от ЗОП; нови възможности при събиране на оферти с обява.

·         Представяне на промените в ППЗОП: промени във връзка със сроковете; ново правило при подписване на оферти в ЦАИС ЕОП; жребий; особености при запазените обществени поръчки; предварителен контрол през ЦАИС ЕОП.

·         Основни грешки при създаване на електронна обществена поръчка (ЕОП), вкл. с обособени позиции: секция „Параметри“ – дефиниране на основните параметри на поръчката, работа с бутоните за управление статуса на поръчката; секция „Настройки“ – критерий за възлагане, ред за работа на комисията; секция „Изисквания“ – грешки при използване на въпросите и при създаване на ценово предложение; секция „График“ – грешки при задаване на сроковете; неправилно попълване на обявление и решение; грешки при създаване на обособени позиции и при използване на част „Общи изисквания“.

·         Основни грешки при изменения в условията на публикувана ЕОП в ЦАИС ЕОП: пропуски при попълване на информация за извършени промени; пропуски при публикуване на промени; грешки при промени за удължаване на сроковете.

·         Основни грешки в работата на комисията в ЦАИС ЕОП: грешки при назначаване на комисията – замяна на член на комисия; представяне на декларации от членовете на комисията; попълване на оценителни карти в ЦАИС ЕОП; грешки при отстраняване на участници и при отваряне на ценовите предложения; теглене на жребий в ЦАИС ЕОП; документиране работата на комисията в ЦАИС ЕОП.

·         Основни грешки при приключване на процедурите в ЦАИС ЕОП:  електронни решения на възложителя след 01.01.2021 г.; приключване на процедурата/възлагането в ЦАИС ЕОП; сключване на електронен договор.

 

ПРОГРАМАТА НА УЕБИНАРА вижте ТУК: http://tbm-bg.com/obuchenia/304

 

ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ попълнете ТУК: http://tbm-bg.com/zapisvane

 

Такса за участие: 280 лв. (без вкл. ДДС)

 

Отстъпки: При записване на втори и всеки следващ участник от организация- 5% отстъпка.

 

Цената включва: хонорар лектор, техническо оборудване, учебни материали по имейла, сертификат (електронен) за преминато обучение.

 

ВАЖНО!!!

Уебинарът ще се проведе през платформата Zoom (www.zoom.us).

Достъпът до обучението ще се осъществи чрез активиране на линк, който ще получите на посочения от Вас имейл, ден преди началото на уебинара. С този имейл ще Ви изпратим и допълнителна информация за уебинара. Всеки участник ще може да влиза в уебинара само от едно устройство.

Технически изисквания за участие в уебинара: персонален компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон. Работеща аудио система на устройството (тонколона/и или слушалки). Стабилна интернет връзка.

Участниците в обучението могат предварително да зададат въпроси или да предоставят казуси от своята практика по темата на имейл office@tbm-bg.com. Лекторът ще ги коментира по време на обучението. Въпроси ще могат да се задават и по време на самото обучение !!!

За валидна се приема заявка, за която има получени: бланка /форма/ за участие  и постъпило плащане по сметката на ТБМ Консултинг ЕООД до 19.04.2021 г., или до изчерпване на броя за участие в онлайн обучението. Приоритет имат получените плащания пред заявките!!! Фактурите по извършените плащания се изпращат на имейла.

В основание на плащане посочете “ Участие в уебинар по ЗОП“

Крайният срок за заявяване и заплащане на уебинара е 19 април 2021 г.

Начин на плащане: по банков път
Банка: ПРОКРЕДИТБАНК АД
Сметка: BG 29PRCB92301034794514

За заявяване на участие, кликнете тук.

 

Моля, попълнете On-Line заявка за участие или изпратете попълнен формуляр на e-mail: office@tbm-bg.com или тук: www.tbm-bg.com/zapisvane

Допълнителна информация по всички въпроси, свързани със семинара, можете да получите на 0889 416 048 или на e-mail: office@tbm-bg.com

 

TBM Consulting Ltd

Seminars& Business Trainings

1000 Sofia, Tsar Asen St 2b, fl 2

mobile:+359 889 416 048

e-mail: office@tbm-bg.com

web:    www.tbm-bg.com