Семинар „CSR и комуникации“

Приключило

12 март 2019

София

Семинар „CSR и комуникации“

Дата:

12 март 2019, вторник

Час:

09:30 - 16:00

Достъп:

Такса участие

Място:

Офис на ABC Design & Communication, София, бул. Цар Борис III 85

За контакти:

Цветелина Трендафилова, 0882 481 645, E-Mail

Организатори:

ABC Design & Communication, CSR Advice Box

За събитието

Заповядайте на еднодневен семинар на тема КСО и комуникации, в който 2 дами – признати лектори и обучители ще предават своите знания и съвети в сфертата на комуникациите и корпоративната социална отговорност.

Семинарът на тема „CSR и комуникации“ е подходящ за мениджъри на отдели по CSR, PR, маркетинг, бранд мениджъри, HR мениджъри, собственици на среден и малък бизнес с желание за отговорно отношение към хората, природата и обществото и вярващи в устойчивото развитие на всеки бизнес.

Лектори: Марина Стефанова и Жюстин Томс.

д-р Марина Стефанова е експерт по корпоративната социална отговорност, консултант към UNIDO, директор „Устойчиво развитие“ в Българска мрежа на Глобалния договор на ООН , създател на CSR AdviceBox Series и ентусиаст, търсещ нови начини за популяризиране на устойчивостта в ежедневието ни.

Жюстин Томс е онлайн предприемач, създател на една от първите български уеб агенции Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън (www.abcbg.com), създател на медийна група Аз медиа, включваща сайтовете Az-jenata.bg, Az-deteto.bg, създател и идеен ръководител на конкурса за най-добро дигитално присъствие БГ Сайт (www.bgsite.org).
Автор е на 10 книги по онлайн маркетинг и успешно присъствие в Интернет, множество статии и анализи по темата за дигиталното. Преподава от 8 години в НБУ и в М3 College.

Дата: 12.03.2019 г.
Регистрация: 9:30 ч.
Старт: 10:00 ч.
Очакван край: 16:00 ч.

Цена: 180 лв. без ДДС, което следва да се начисли.
Таксата включва кафе-паузи, обяд, сертификат

За регистрация: http://www.seminar.abcbg.com/seminars/31/Seminar-CSR-i-komunikacii

Регистрацията се счита за валидна след платена такса.

Семинарна програма

1. Как да определим кои са най-приоритетните за нашата компания КСО дейности
2. Как да ангажираме екипа и да привлечем правилните партньори за нашата КСО програма
3. Как да проследим, измерим и увеличим ефекта от нашите КСО дейности
4. Основи на комуникацията на нашите КСО дейности – онлайн и офлайн канали, елементи, микс.
5. Планиране, изпълнение, follow up на комуникационните дейности
6. Добри примери, добри практики за вдъхновение

Местата са ограничени. Очакваме Ви!