Събитие „Чатботовете – настояще и бъдеще на бизнес комуникациите“

Приключило

13 април 2018

София

Събитие „Чатботовете – настояще и бъдеще на бизнес комуникациите“

Дата:

13 април 2018, петък

Час:

19:00 - 22:00

Достъп:

Такса участие

Място:

зала "Бодега", София, ул. "Цар Асен" 6

За контакти:

E-Mail

Организатори:

За събитието

Знаете ли какво е чатбот и за какво се използва? 🤖 А знаете ли, че:
> Според изследвания на бизнес тенденции и прогнози в световен план и в Европа от последните 2 години, 80% от бизнесите ще ползват чатботове за обслужване на клиентите си през 2020.
> 21% от клиентите смятат чатбота за най-лесния контакт с бизнес, а 47% биха закупили услуга или продукт през чатбот.
> 45% от хората споделят, че биха предпочели да използват чатбот за клиентско обслужване и да комуникират само с текст и снимки

Накратко, чатбот = Чат + Робот, или софтуерно решение, което автоматизира комуникацията.

Първият чатбот датира от 1966! В световен мащаб технологията съществува и се ползва от бизнесите в множество индустрии от години, и е отлично решение за всяка компания, която страда хронически от недостиг на персонал и би искала да оптимизира дейността на персонала, комуникацията с клиентите и в екипа, и процесите в бизнеса. В България обаче това софтуерно решение още не е излязло на мода.