Уебинар „Психология на ЦЕНИТЕ и потребителско поведение“

Дата:

14 декември 2020, понеделник

Час:

11:00 - 11:40

Достъп:

Свободен

Място:

webinaria.bg, София

Връзки:

webinaria.bg/

За контакти:

Антон Костадинов, 0888250324, E-Mail

Организатори:

За събитието

Този webinar ще продължи около 30 минути. Целта му е да покажем големите възможности на поведенческата психология, приложена към маркетинга и в частност цените. В нашето поведение ние сме дълбоко нерационални, интуитивни статистици, които винаги грешат. Зад решения, които не изглеждат сложни стоят стотици часове изследователски труд. Ще обърнем внимание на емоциите, които управялват желанието за плащане на всеки един от нас. Ще кажем няколко думи за менталното счетоводство, което всеки един от нас използва в качеството си на потребител.

Пример: Deutsche Bahn срещат силна конкуренция на автобусни превозвачи и на алтернативата на пътуването с автомобил. Компанията не могла да реализира целивите си приходи и се наложило да се използва обновен модел на продажби. Компанията предложила абонаментни карти, които дават възможност за отстъпки. Тази стратегия е наистина успешна и се ползва и до днес. Създаването и комуникирането на стойност е от изключително значение.