Отворен бизнес семинар със световно утвърдената стратегическа бизнес симулация „CELEMI Enterprise“

Приключило

21 - 22 февр. 2018

София

Отворен бизнес семинар със световно утвърдената стратегическа бизнес симулация „CELEMI Enterprise“

Дата:

21 - 22 февр. 2018, сряда - четвъртък

Час:

09:00 - 18:00

Достъп:

Такса участие

Място:

хотел Holiday Inn, София

За контакти:

E-Mail

Организатори:

In Your Hands

За събитието

За първи път в България: Отворен бизнес семинар със световно утвърдената стратегическа бизнес симулация „CELEMI Enterprise“:

2 дни на изключителни стратегически дискусии
24 български мениджъри, предизвикани да влязат в ожесточена конкуренция
8 бизнес години на анализи, стратегии и променящи се пазари
синтезирани знания, които се равнявават на едномесечно академично обучение
В света на бизнеса промяната се превърна в статукво, а успехът – в движещата се мишена! За да управлявате успешно бизнесa си както в краткосрочен, така и в дългосрочен аспект, е необходимо да виждате и разбирате „голямата картина“ на пазара, да анализирате поведението на клиентите и конкурентите и да съумеете да се възползвате от възможностите за създаване на устойчиво конкурентно предимство.

Участвайки в обучението „Адаптиране на стратегията към промените на пазара“, ще се докоснете да магията на ученето чрез бизнес симулатор и ще бъдете предизвикани да се справите с конкуренцията в условията на несигурна бизнес среда. За да постигнете това ще трябва:

На база ключови критерии да изберете пазарен сегмент, в който да оперира Вашият бизнес;
Да сегментирате аналитично и да успеете да продавате на желаните от Вас клиенти, а не на случаен принцип;
Да удовлетворите нуждите на клиентите, развивайки атрактивно портфолио, в което всеки продукт и услуга постигат желаната от Вас рентабилност и изплащат свързаните с тях инвестиции;
Да проследявате, анализирате и предвиждате ходовете на конкуренцията, подготвяйки изпреврващи решения;
Да се възползвате максимално от хората и процесите в организацията, инвестирайки и развивайки тези, които ще са в полза на стратегията Ви;
Да създадете устойчив бранд и силна пазарна репутация, носещи Ви ад-хок клиенти и гарантиращи Ви водещи позиции при избора на клиентите;
Да следите и анализирате широк набор от краткосрочни и дългосрочни финансови и бизнес показатели и да изграждате стратегията си съобразно тях.
Обучението е основано изцяло на бизнес симулацията CELEMIEnterprise (Вижте повече за нея ТУК), разработена от шведската компания Celemi AB, която над 30 години е най-предпочитаният партньор за разработване и провеждане на бизнес обучения чрез симулации от най-големите компании в света като Airbus, IBM, SIEMENS, ABB, Coca-Cola и стотици други.

Какво ще научите?

Как да вземате стратегически решения, основани на солидна бизнес логика;
Как да анализирате пазара, на който оперира компанията ви, силата на вашата пазарна позиция и свързаните с това възможности и предизвикателства;
Кои са симптомите, които предупреждават, че е време за промяна на стратегията;
Как работят четирите генерични стратегии на Майкъл Портър и възможностите за преминаване от една в друга: Диференциация, Лидерство на разходите, Фокус върху избрани клиенти със специфични нужди, Фокус върху избрани клиенти, чувствителни към цената;
Как да балансирате наличния капацитет в организацията с търсенето на пазара;
Как да контролирате рентабилността и паричния поток в процеса на внедряване на избраната от Вас стратегия.

Ключови концепции, засегнати в обучението:

Привличане на правилните клиенти: Клиентски нужди, ценности и предпочитания, Сегментация на пазара;
Разумно използване на ресурсите: Материални и нематериални ресурси, Управление на знанието, Стойност за акционерите, Финансови показатели, Добри и лоши разходи;
Приоритизиране на база правилна информация: Жизнен цикъл на продукта, Пазарни прогнози, Балансирани карти с показатели, Управление на капацитета, Анализ на представянето;
Запазване на конкурентноспособността: Стойност за клиентите, Цени и продуктово портфолио, Позициониране и брандинг, Оперативна ефективност, “Червени и сини океани”, Пазарни анализи.

За кого е подходящо обучението

1. Обучението е подходящо за всеки, който има нужда да развие уменията си да анализира своята компания в контекста на промените на пазара, и в съответствие с това да изгради печеливша бизнес стратегия както в краткосрочен, така и в дългосрочен аспект.

2. Обучението е подходящо за всеки, който среща предизвикателства да настрои бизнесa си към следните тенденции:

Пре(дефиниране) на предложението към клиентите – В желанието си да обслужват своите клиенти по-добре много бизнеси трансформират портфолиото си от продукти и услуги – например чрез предоставяне на услуги с добавена стойност или пакетни решения. Тази тенденция се наблюдава в сферата на услугите, телекомуникациите, производството и решенията за индустрията.
Изграждане на истинска ориентация към клиента – В много бизнеси, като софтуерни и технологични компании, има огромна нужда от промяна на фокуса в оперативната и развойната дейност – от предоставяне на техническо решение към посрещане на нуждите на клиентите. Лесно да се каже, но много трудно да се изпълни.
Промяна в начина, по който купуват клиентите – Все по-често клиентите променят поведението си на купуване – те търсят цялостни решения. Вместо да избират от „менюто“, те желаят една точка за контакт, възможност за купуване от едно място и по-добра интегрираност на решенията.
3. Обучението е подходящо за управители, собственици и мениджъри, въвлечени във вземането на стратегически решения.