Дата:
24 април 2020, петъкЧас:
10:00 - 14:00Достъп:
Такса участиеМясто:
OnlineЗа контакти:
E-MailОрганизатори:
Алфа Куолити България ЕООДЗа събитието
Ползването на различни средства за комуникация е задължително условие за всеки бизнес. Онлайн комуникацията е един атрактивен канал в днешно време, а сега когато сме поставени в условията на карантина, това е най-сигурната връзка с всички наши партньори, клиенти и приятели. Онлайн базирани платформи като Skype, Zoom, Adobe Connect,Teams получават все по-голяма популярност и приложение. Много фирми успяха бързо да адаптират работата си онлайн и ползват уеб базирани платформи, ежедневно.Ние разработихме този курс, за да бъдем в помощ при избора на най-добрата платформа за Вашите нужди и да споделим добри примери за осигуряване на непрекъсната бизнес комуникация чрез тях. Ще споделим един от най-съществените неща, които трябва да знаем когато общуваме онлайн:
- как да управляваме разговор с много участници;
- как да задържаме вниманието на аудиторията;
- как да получаваме своевременна обратна връзка по време на разговора.
Ще разгледаме реални ситуации и проблеми, които възникват в онлайн работната среда и ще упражним различни методи за разрешаването им.
Основни теми на обучението
- популярни програми и приложения за водене на онлайн срещи – Skype, Zoom, Adobe Connect,Teams;
- основни принципи на виртуалната комуникация;
- подготовка за онлайн срещи;
- водене на презентация, ползване на външни приложения или други визуални материали по време на среща;
- ползване на инструментите на приложенията или външни инструменти, за да се ангажира вниманието на участниците;
- управление на времето по време на дълги онлайн срещи или обучения;
контролиране на заетостта и обратната връзка от участниците; - решаване на проблеми, които възникват по време на дълги онлайн срещи;
- бонус тема: практическо упражнение – Открийте Грешката 2. Направете примерна среща, използвайки инструментите и принципите, които сме усвоили.
Профил на участниците
- презентатори;
- мениджъри;
- преподаватели;
- всеки, който желае да води по- гладки и продуктивни срещи;
- всеки, който е присъствал на дълги и скучни срещи и иска да бъде пример, за това, как те могат да са структурирани, ангажиращи и успешни.
Защо да изберете това обучение?
- Ще се запознаете с най-често ползваните онлайн платформи
- За да знаете как да държите аудиторията „на линия“ и да поддържате нейната активност
- За да научите какви са възможностите пред онлайн комуникацията
- За да знаете кои са най-често срещаните казуси и проблеми в онлайн общуването
- Ще можете да планирате, реализирате и управлявате онлайн срещи
- За да сте сигурни в успеха на всяка онлайн среща
Иновативни и утвърдени методи на преподаване
Динамичен трениг, с представяне на проблематични области в разглежданата материя, съпътстван от мултимедийна презентация и обсъждане (в действие) на възникналите въпроси, ролеви игри
След обучението ще получите
персонално удостоверение за участие в обучението
учебни материали
Цена: 80 лв.