
Дата:
12 - 29 май 2020, вторник - петъкЧас:
10:00 - 16:00Достъп:
Такса участиеМясто:
OnlineВръзки:
ВИЖ ПОВЕЧЕ ЗА СЪБИТИЕТОЗа контакти:
Дарина Малеева-Цветанова, 0879532628, E-MailОрганизатори:
IDEAs Free BossЗа събитието
Кои са действията, които една фирма трябва да предприеме по време на криза?
Всички имаме достъп до една и съща информация. Фискални тенденции, макро и микроикономически влияния, ликвидност на нашите пазари. Ветровете на промяната са очевидни, ако наблюдаваме достатъчно отдалеч.
Време е да помислим за начините да станем много по-ефективни, да постигаме повече за по-малко и да намалим разходите, като същевременно удвояваме развитието на бизнеса.
С промяната на ситуацията и появата на нова информация, пъргавото мислене ще бъде от съществено значение за бързото адаптиране.
Според доклад на Price Waterhouse & Coopers 42% от компаниите, които преодолеят някаква криза, се оказват на по-добра позиция след нея.
Какво означава това?
Това означава, че е важно е да продължите да се борите, защото не всеки ще го направи.
Ако всеки бизнес е изправен пред една и съща криза, не всяка компания ще стигне до края! Някои ще се откажат още в началото, други ще загубят в средата, а някои точно преди кризата да е на път да свърши!
Това може да звучи жестоко, но може да се предвиди, че кризата ще намали конкуренцията след като приключи.
Тогава какво можете да направите?
- Стегнете се. Единственият начин да знаем какво бъдеще ни очаква, е като го създадем сами.
- Действайте (по-) бързо. Ако планирате да направите нещо след няколко седмици, по-добре го направете днес. Няма време за губене – моментът е СЕГА, не е “като отмине”.
- Осигурете пълна подкрепа на екипа си. Всички “на борда”! (Ако случайно някой не е – зад него)
- Предвидете начини за справяне с бъдещите възражения. Ситуацията се променя, а с нея и бъдещите възражения на клиентите ви.
- Инвестирайте в своите клиенти – настоящи и бъдещи. Въпреки че трябва да действаме краткосрочно, трябва да запазим и дългосрочната гледна точка. Запитайте се “Как мога да съм до клиентите ми сега, за да го запомнят после?”
- Не отричайте проблема. Един от най-големите въпроси, които много бизнеси си задават, е как да преминат през кризата. Помогнете (до колкото можете) на клиентите си да се справят с предизвикателствата на настоящият момент.
- Открийте възможностите в кризата. И не казваме да започнете да препродавате предпазни маски или дезинфектанти. Винаги има възможности: просто трябва да държите очите си отворени и да сте готови да се настроите бързо.
- Развивайте се. Бъдете готови да продължите да учите и да овладявате нови умения. Колкото повече опит и знания натрупате, толкова по-голяма е възможността да излезете победители от ситуацията.
Хората, които ни познават (около 6000 мениджъри само в България) знаят, че работим с мисия, която е да помагаме на бизнеса да се развива и да става все по-успешен.
Знаем, че ситуацията не е лека за бизнеса, и понеже слушаме какви са нуждите в този момент, решихме да организираме академия, насочена специално към продажбите.
Защото в момента умението да се позиционира, рекламира и продаде един продукт или услуга, са едно от най-важните, да не кажем НАЙ-ВАЖНОТО, умения, нужни за преодоляването на това изпитание.
