Дата:
12 - 29 май 2020, вторник - петъкЧас:
10:00 - 16:00Достъп:
Такса участиеМясто:
OnlineВръзки:
ВИЖ ПОВЕЧЕ ЗА СЪБИТИЕТОЗа контакти:
Дарина Малеева-Цветанова, 0879532628, E-MailОрганизатори:
IDEAs Free BossЗа събитието
Кои са действията, които една фирма трябва да предприеме по време на криза?
Всички имаме достъп до една и съща информация. Фискални тенденции, макро и микроикономически влияния, ликвидност на нашите пазари. Ветровете на промяната са очевидни, ако наблюдаваме достатъчно отдалеч.
Време е да помислим за начините да станем много по-ефективни, да постигаме повече за по-малко и да намалим разходите, като същевременно удвояваме развитието на бизнеса.
С промяната на ситуацията и появата на нова информация, пъргавото мислене ще бъде от съществено значение за бързото адаптиране.
Според доклад на Price Waterhouse & Coopers 42% от компаниите, които преодолеят някаква криза, се оказват на по-добра позиция след нея.
Какво означава това?
Това означава, че е важно е да продължите да се борите, защото не всеки ще го направи.
Ако всеки бизнес е изправен пред една и съща криза, не всяка компания ще стигне до края! Някои ще се откажат още в началото, други ще загубят в средата, а някои точно преди кризата да е на път да свърши!
Това може да звучи жестоко, но може да се предвиди, че кризата ще намали конкуренцията след като приключи.
Тогава какво можете да направите?
Стегнете се. Единственият начин да знаем какво бъдеще ни очаква, е като го създадем сами.
Действайте (по-) бързо. Ако планирате да направите нещо след няколко седмици, по-добре го направете днес. Няма време за губене – моментът е СЕГА, не е “като отмине”.
Осигурете пълна подкрепа на екипа си. Всички “на борда”! (Ако случайно някой не е – зад него)
Предвидете начини за справяне с бъдещите възражения. Ситуацията се променя, а с нея и бъдещите възражения на клиентите ви.
Инвестирайте в своите клиенти – настоящи и бъдещи. Въпреки че трябва да действаме краткосрочно, трябва да запазим и дългосрочната гледна точка. Запитайте се “Как мога да съм до клиентите ми сега, за да го запомнят после?”
Не отричайте проблема. Един от най-големите въпроси, които много бизнеси си задават, е как да преминат през кризата. Помогнете (до колкото можете) на клиентите си да се справят с предизвикателствата на настоящият момент.
Открийте възможностите в кризата. И не казваме да започнете да препродавате предпазни маски или дезинфектанти. Винаги има възможности: просто трябва да държите очите си отворени и да сте готови да се настроите бързо.
Развивайте се. Бъдете готови да продължите да учите и да овладявате нови умения. Колкото повече опит и знания натрупате, толкова по-голяма е възможността да излезете победители от ситуацията.
Хората, които ни познават (около 6000 мениджъри само в България) знаят, че работим с мисия, която е да помагаме на бизнеса да се развива и да става все по-успешен.
Знаем, че ситуацията не е лека за бизнеса, и понеже слушаме какви са нуждите в този момент, решихме да организираме академия, насочена специално към продажбите.
Защото в момента умението да се позиционира, рекламира и продаде един продукт или услуга, са едно от най-важните, да не кажем НАЙ-ВАЖНОТО, умения, нужни за преодоляването на това изпитание.