[Online Live] Обучение Управление на проекти – Fast Track (16 PDUs)
Приключило
![[Online Live] Обучение Управление на проекти – Fast Track (16 PDUs)](http://eventspro.bg/wp-content/uploads/2019/01/projecta-logo-hi-resolution-1-690x225.jpg)
За събитието
Този курс е ускорена двудневна версия на най-популярното обучение по управление на проекти в България – „Управление на проекти – Preparation for Success“, проведено досега повече от 130 пъти!
БОНУС: Обучението включва достъп до онлайн среда с материали, свързани с него – презентацията, формите за управление на проекти, както и тест за проверка на знанията по компетенциите за управление на проекти.
По-голяма част от работата, която извършвате, може да бъде организирана като проект. Способността успешно да се дефинира и управлява проект от нещо необичайно доскоро, днес се превръща в ключово умение за много организации. Да се управлява проект не е лесно и много хора не притежават естествени умения да управляват проекти. За щастие, уменията свързани с дефинирането и управлението на проекти могат да бъдат придобити чрез обучение. Разбирането и практикуването на концепциите, разглеждани на семинара, увеличава вероятността за успех на вашите проекти.
Обучението е по лиценз на TenStep, Inc. (САЩ). TenStep е водеща фирма в областта на консултантската дейност и обучението по управление на проекти. Президентът на TenStep Inc., Том Мокал, е носител на престижната награда на Института за управление на проекти (Project Management Institute) – САЩ, за създаването и популяризирането на продукта TenStep Project Management Process, който е допринесъл значително за „подобряване на глобалното разбиране на управлението на проекти, цикъла на проекта и управлението на хора”.
Предварителни изисквания: няма
Цели
 В края на обучението, участниците ще бъдат в състояние да:
Разбират и използват обща терминология по управление на проекти
 Разбират ползата от прилагането на подходящ процес за управление на проекти
 Дефинират различните аспекти на проекта
 Създават и поддържат подходящ план за изпълнение на проекта
 Управляват времето и разходите на проекта
 Идентифицират и управляват проблемите на проекта
 Управляват комуникациите на проекта
 Идентифицират и управляват рисковете на проекта
Участници
 Ръководители на проекти и членове на екипи, които управляват или работят по проекти
 Мениджъри, които ръководят ръководители на проекти и наблюдават изпълнението на проекти
 Клиенти, потребители и всички заинтересовани лица, които участват в проекти
Съдържание
ПЪРВИ ДЕН
 Тема 1: Основни понятия и концепции в управлението на проекти
 – Характеристики на проекта
 – Основни роли в проекта
 – Отговорности на ръководителя на проекта по отношение на процесите и екипа
 – Основни елементи и процеси на управлението на проекти
 Тема 2: Дефиниране на работата
 – Цели и обхват
 – Оценки на високо равнище
 – Допускания и рискове
 – Упражнение: Допускания или рискове
 – Подход на проекта
 – Организация на проекта
 – Упражнение: типични роли в проекта
 – Дефиниция на проекта (проектен документ)
 – Казус 1: Дефиниране на проект
 Тема 3: Създаване на работен план
 – Преглед на изходната информация
 – Създаване на Структура на работата
 – Казус 2: Изготвяне на Структура на работата (представяне на пример)
 – Оценка на усилията (обема на работата)
 – Казус 3: Оценка
 – Изготвяне на мрежови график (вкл. представяне на пример)
 – Определяне на ресурси
 – Оценка на продължителността и разходите
 – „Настройка” на плана и добавяне на ключови събития
ВТОРИ ДЕН
 Тема 4: Стъпки в управлението на проекти – обобщено представяне
 Тема 5: Управление на работния план
 – Сигнали за проблеми с продължителността; Да върнем проекта обратно в график
 – Сигнали за проблеми с бюджета; Да върнем проекта в рамките на бюджета
 – Техники за управление на работния план – толеранси, управление чрез процент на завършване, дата на завършване,  придобита стойност, критична верига
 – Казус 4: Проблеми с графика и бюджета
 Тема 6: Управление на проблемите
 – Техники за анализ на проблемите
 – Процедура за решаване на проблемите
 – Форма за поставяне на проблеми
 – Регистър на проблемите
 Тема 7: Управление на комуникациите в проекта
 – Роля на комуникациите
 – Доклади и срещи
 – Управление на очакванията
 – Видове комуникации
 – План за комуникациите
 – Казус 5: Управление на комуникациите
 Тема 8: Измерители за успех на проекта – ползи от измерването, основни принципи, измерители
 Тема 9: Управление на риска
 – Характеристики на риска
 – Идентифициране на рисковете
 – Количествен и качествен анализ на рисковете
 – Реагиране на рисковете и контрол на риска
 – Упражнение – идентифициране на рискове
 – Казус 6: План за управление на риска
 Оценка в края на обучението
 Курсът включва упражнения и работа по казус от 6 части, който се разработва в процеса на обучението.
Продължителност: два дни, 16 учебни часа (16 PDUs за поддържане на сертификат Project Management Professional)
