Дата:
30 март 2017, четвъртъкЧас:
08:30 - 18:30Достъп:
Такса участиеМясто:
Интер Експо Център, СофияЗа контакти:
Георги Георгиев, +359 888 031 466, E-MailОрганизатори:
To The Top AgencyЗа събитието
EMPLOYER BRANDING “Стратегии в действие” е целодневно интерактивно обучение, водено от двама експерти с международен опит, които ще споделят успешни стратегии и иновативни подходи за привличане и задържане на таланти в компанията.
Основни теми:
- Изграждане на Employer Branding стратегия
» Стъпки за създаването на успешна стратегия за привличане и задържане на таланти.
» Инструменти за анализ на работодателската марка на компанията.
» Какво привлича служителите в компанията и какво ги задържа?
» Бенчмаркинг на добри практики и как да се отличим от конкурентите?
- Да се отличим като добър работодател
» Какви са нуждите и очакванията на нашите (потенциални) служители?
» Ключови допирни точки и как да създадем силна връзка между хората и бранда?
» Как да подобрим преживяването на кандидатите и служителите?
» Необходими ли са организационни промени и от къде да започнем?
- Ефективна комуникация на работодателската марка
» Как да направим посланията на бранда ангажиращи и привлекателни?
» Как да превърнем служителите в посланици на бранда?
» Ефективни канали за комуникация на работодателската марка.
» Използване на социалните мрежи и мобилните технологии за привличане на таланти и създаване на общности.
Какво ви очаква по време на Employer Branding “Стратегии в Действие”?
» 4 интерактивни модула
» 2 световно признати експерти
» Конкретни стъпки за изграждане на силна работодателска марка
» Портфолио от стратегически инструменти
» Нови подходи за привличане и задържане на таланти
» Техники за успешна комуникация в социалните мрежи
» Дискусии и работа по реални казуси
» Обмяна на идеи и добри практики
» Ценни контакти
Публикувано на 27 февруари
Обучението е специално структурирано и предназначено за:
» Изпълнителни директори и собственици на бизнес;
» Директори и мениджъри в отдел “Човешки ресурси”;
» Маркетинг директори и мениджъри;
» Мениджъри бизнес развитие;
» Специалисти по набиране и подбор на служители;
» Маркетинг и Брандинг експерти;
» Експерти по PR, вътрешни и външни комуникации.
Публикувано на 27 февруари