Национална студентско-докторантска конференция по маркетинг
Приключило
Дата:
18 ноември 2016, петъкЧас:
10:00Достъп:
СвободенМясто:
ПУ "Паисий Хилендарски", ПловдивВръзки:
Официална страница на събитиетоЗа контакти:
E-MailОрганизатори:
Пловдивски университет - Паисий ХилендарскиЗа събитието
Форумът е под названието „Филип Котлър и маркетингът – традиции, превъплъщения, визии“, а поводът за провеждането му е 85-годишнината на всепризнатия основоположник и лидер на съвременния маркетинг. Организаторите не предвиждат такса за участие, каквато е практиката при подобни инициативи. Въпреки това текстовете на разработките ще бъдат включени в сборник, който отново ще се разпространява безплатно, обясни доц. д-р Велин Станев, председател на организационния комитет на конференцията. Той уточни, че всички участници, представили доклад по време на самата конференция, ще получат специален сертификат. Основните тематични направления позволяват материалите да се ориентират в широк спектър: потребителско поведение; интегрирани маркетингови комуникации; маркетингов мениджмънт; новите маркетингови измерения.
Тези, които желаят да се включат в конференцията, трябва до края на настоящата седмица – 5 ноември, да потвърдят присъствието си със заявка и кратко резюме на български и английски език. Целите материали могат да бъдет предадени до края на ноември. На самия форум студентите и докторантите ще презентират докладите си, след което ще имат допълнително време да оформят текстовете.