Мастърклас по Innovative Storytelling

Дата:

13 - 15 окт. 2020, вторник - четвъртък

Час:

16:00 - 19:00

Достъп:

Свържете се с организаторите

Място:

Online

За контакти:

Никола Гайдов, E-Mail

Организатори:

Adithana Marketing

За събитието

Обучението ще се проведе на 13-15 октомври, онлайн и изцяло на английски език. То е насочено към експерти и мениджъри в областта на маркетинга, които се занимават със създаването и управлението на сторителинг инициативи в организациите си.

По време на програмата участниците ще имат възможност да се запознаят с най-новите практики в сторителинга и да преминат през всички стъпки на създаването на ефективни бизнес истории, които да могат да приложат в собствените си компании.

Сред темите, които ще бъдат засегнати, са как да открием историите, които презентират сърцето на бранда, трансмедия сторителинг, формулата за сторителинг, похватите на модерния сторителинг и др.

Като основна част от програмата се включват 1-1 менторски сесии, по време на които участниците ще могат да работят съвместно с лектора по сторителинг тема от тяхната организация.

Ранното записване продължава до 15-ти септември. За повече информация и регистрация за събитието, потърсете ТУК.

За лектора:

Соня Триведи има над 11 години опит в сферата на маркетинга и управлението на различни сторителинг инициативи в Европа, Африка и Азия-Пасифик. Като част от опита й за глобална технологична компания, тя е работила по комуникационни проекти за Bill and Melinda Gates Foundation, Association of Asian Confederation of Credit Unions, CreditAccess Grameen (India) и др. Соня е била ментор по дигитален маркетинг на професионалисти в Springboard, онлайн училище за водени от ментори курсове, обявено за едно от най-добрите стартъп места за работа в Америка от Форбс. Завършва Executive програма по “Дигитални маркетингови стратегии“ от Kellogg School of Management, USA, и Магистратура по Маркетинг в Манчестър, Великобритания.