Marketing Backstage: To create or to represent a brand?

Дата:

28 март 2017, вторник

Час:

18:30

Достъп:

Безплатно (Задължителна регистрация)

Място:

Клуб "Строежа", София, ул. "Леге" 10

За контакти:

E-Mail

Организатори:

The Business Institute

За събитието

Ще разгледаме темата през призмата на няколко важни и също толкова екзистенциални въпроса:

  • Какво се крие зад определението “продукт”? Възможно ли е наистина продуктът “да гради взаимоотношения” с потребител?
  • Кога този продукт се превръща в бранд? А как бранда превзема, приема и предава ценности, които са важни за хората?

Всичко това ще огледаме през два ценни маркетинг иснтрумента, които често ползваме по време на нашите работилници.

Сигурни сме, че за маркетинг специалистите всичко това звучи познато… но от опита си, знаем, че именно базовите въпроси са тези, които ни връщат към важното. Едновременно с това отварят вратата на оперативното ежедневие към креативността и истинската стойност за хората, които използват марките, които пък ние, маркетолозите отглеждаме.

Ще си задаваме още въпроси, но ще очакваме непременно и вашите:

  • Какви са разликите по отношение на бранда в контекста на тези инструменти?
  • Кои са силните и слабите страни на всеки от вариантите, а именно да създаваш или да представляваш бранд?

Темата ще обсъдим със специалния ни гост-говорител, когото ще ви разкрием съвсем скоро. Заедно ще насочим вниманието си именно към добрите практики в случаите на лансиране, поддържане, изграждане и растеж на един бранд.