Семинар „Работа с жалби и рекламации от недоволни клиенти“

9 октомври 2020

София

Семинар „Работа с жалби и рекламации от недоволни клиенти“

Дата:

9 октомври 2020, петък

Час:

09:00 - 18:00

Достъп:

Свържете се с организаторите

Място:

ВИТОША Парк Хотел, София, ул. Росарио 1

За контакти:

Борислава Монева, 02 860 15 77, 02 860 16 65, E-Mail

За събитието

Оплакванията на клиентите са най-големият шанс, за постигане на клиентска лоялност, за намаляване на разходите от допуснати грешки, и за подобряване на качеството на продуктите и на услугите.

Настоящият семинар ще Ви даде възможност, чрез едно успешно и систематично управление на оплакванията, да оптимизирате Вашите процеси и системи да обслужвате правилно Вашите клиенти още от първоначалния контакт.

Водещ: Орлин Митушев

Обучението е подходящо за:

– Бизнесмени

– Мениджъри

– PR и Рекламни специалисти

– Консултанти

– Мениджъри проекти

– Изпълнителни директори

– Ръководители на отдели