Семинар „Работа с жалби и рекламации от недоволни клиенти“
Приключило
Дата:
26 март 2021, петъкЧас:
09:00 - 17:00Достъп:
Свържете се с организаторитеМясто:
ВИТОША Парк Хотел, София, ул. Росарио 1Връзки:
Програма и ЗаписванеЗа контакти:
Борислава Монева, 02 860 15 77, 02 860 16 65, E-MailОрганизатори:
Дитерамб Консулт ЕООДЗа събитието
Оплакванията на клиентите са най-големият шанс, за постигане на клиентска лоялност, за намаляване на разходите от допуснати грешки, и за подобряване на качеството на продуктите и на услугите.
Настоящият семинар ще Ви даде възможност, чрез едно успешно и систематично управление на оплакванията, да оптимизирате Вашите процеси и системи да обслужвате правилно Вашите клиенти още от първоначалния контакт.
Водещ: Орлин Митушев
Обучението е подходящо за:
– Бизнесмени
– Мениджъри
– PR и Рекламни специалисти
– Консултанти
– Мениджъри проекти
– Изпълнителни директори
– Ръководители на отдели