Дата:
26 ноември 2024, вторникЧас:
В удобно за Вас времеДостъп:
Такса участиеМясто:
OnlineЗа контакти:
E-MailОрганизатори:
НИТ – Нови Интернет Технологии ЕООДЗа събитието
Онлайн курс „Управление на клиентите“
Обучението ще Ви помогне да направите Вашите клиенти доволни, ще научите как да спечелите, вдъхновите, анализирате и задържите клиентите си. Обучението е подходящо за търговски представители, които искат да имат висока удовлетвореност на клиентите, за специалисти и маркетолози, които идентифицират клиентските нужди и искат да спечелят доверието на по-голяма аудитория, за анализатори на поведението на клиента, за бранд мениджъри, които работят за позитивния имидж на фирмата си.
Какво ще научите?
- Анализ на клиентската нужда и планиране за ответен отговор.
- Разбиране на връзката търговец-клиент и техники за подобряването ѝ.
- Маркетингов анализ, стратегическо планиране и оценка на представянето на продукта.
- Канали за комуникация и представяне на продукта, спрямо профила на купувача.
- Използване на методи за вдъхновяване на клиента за дългосрочно обвързване.
- Поддържане на клиентската база, задържане и връщане на доверието към продукта.
- Повишаване на качеството на обслужване и разбиране на важността от него.
- Разбиране на очакванията на клиента и предварителни мерки.
Как се преминава обучението?
Обучението се преминава изцяло онлайн – без лектори, с които да се съобразявате. Единственото условие е да имате достъп до интернет. Може да достъпите обучението от всяко място и по всяко време, когато Ви е удобно.
След успешно преминаване на обучението, ще получите сертификат.
Цена: 360.00 лв. сДДС.
Можете да закупите обучението тук: https://store.nit.bg/onlajn-kurs-upravlenie-na-klienti/
За повече информация: email: office@nitbg.com или телефон: +359 2 850 53 64