Елекронни трудови книжки. Електронно трудово досие

Дата:

24 януари 2025, петък

Час:

09:30 - 12:30

Достъп:

Такса участие

Място:

Online

За контакти:

Симеон Димитров, 089 619 1924, E-Mail

Организатори:

Мастър Ивентс ООД

За събитието

Master Events Ви кани на полудневно онлайн обучение:

ЕЛЕКТРОННО ТРУДОВО ДОСИЕ.
ЕЛЕКТРОННИ ТРУДОВИ КНИЖКИ.

✔ Новата наредба за реда и данните, необходими за извършване на вписване в регистъра на заетостта.
✔ Актуална информация за новите промени в Кодекса на труда.
✔ Изисквания за съхранение на електронни документи от работодателя.
✔ Практически решения и ползи при внедряване на технологично решение
за електронни досиета и други документи свързани с работодателя и служителите.

   пауза

СЕМИНАРЪТ Е ПОДХОДЯЩ ЗА:

✔ Управители и собственици на фирми и организации
✔ Мениджъри на ръководни длъжности
✔ Ръководители и специалисти в отдел „Човешки ресурси“
✔ Ръководители отдел ТРЗ и Личен състав
✔ Юристи на фирми.
✔ HR агенции и консултанти по човешки ресурси

 пауза

ВОДЕЩИ ОБУЧЕНИЕТО:

Теодора Дичева – добре познат експерт в областта на трудовите правоотношения.

Емилия Иванова – ръководител отдел „Човешки ресурси“ в БОРИКА.

(За повече информация вижте в панела „Лектори“)

пауза

ПРОГРАМА и ТЕМИ:

Панел 1 (Т.Дичева, 105 минути):

I. Основни законови изисквания при въвеждането на електронни трудови досиета в предприятието, предвидени в Кодекса на труда.

II. Информационната система за създаване и съхранение на електронните документи от трудовото досие на работниците и служителите.

  • Изисквания и ограничения в Наредбата за вида и изискванията за създаването и съхраняването на електронни документи в трудовото досие на работника или служителя.

III. Видовете електронни документи, които може да се създават и съхраняват в електронните трудови досиета.

IV. Съхраняване на електронните досиета и осигуряване на достъп до тях на контролните органи на Инспекцията по труда и на работниците и служителите.

V. Промените в Кодекса на труда, регламентиращи електронните трудови книжки:

  • Kакво предвиждат новите промени и как ще се реализират те.

пауза

Панел 2 (Е.Иванова, 40 минути, на видеозапис*):

  • Връзката между нормативните изискванията към електронното трудово досие и удостоверителните услуги;
  • Автоматизирано групово подписване, КЕП, времеви печат и др.;
  • Стъпките за внедряване на технологичното решение в процесите на „Човешки ресурси“;
  • Ползи за работодатели и служители.
  • Примери и демонстрация от практиката за:
    • Електронно трудово досие;
    • Онлайн подписване на отпуски;
    • Онбординг на нови служители;
    • Автоматично подписване на документи;
    • Електронен архив на документи.

*Лекцията ще бъде под формата на видеозапис, поради невъзможност на лектора да присъства онлайн.

РЕГИСТРИРАЙТЕ СЕ от тук!

 пауза

ЦЕНА И УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ:

140.00 лв. без ДДС на участник при регистрация до 17 януари 2025 г. / след 17.01.2025 г. таксата за участие е 195.00 лв. без ДДС на участник.

Плащането се извършва по банков път, по проформа фактура, която ще получите по имейл след регистрацията. На посочената цена се начислява ДДС.

Начин на провеждане: 
Обучението ще се проведе онлайн, като за целта Ви е необходима интернет връзка и устройство за достъп (компютър, лаптоп, телефон или др. устройство) с колонки или слушалки. Няма нужда от инсталиране на допълнителни програми.

 

РЕГИСТРИРАЙТЕ СЕ от тук!