Дата:
21 март 2024, четвъртъкЧас:
09:30 - 12:30Достъп:
Такса участиеМясто:
OnlineВръзки:
ПРОГРАМА, ЛЕКТОРИ, РЕГИСТРАЦИЯЗа контакти:
Симеон Димитров, 089 619 1924, E-MailОрганизатори:
Мастър Ивентс ООДЗа събитието
✔ Актуална информация за новите промени в Кодекса на труда.
✔ Изисквания за съхранение на електронни документи от работодателя.
✔ Практически решения и ползи при внедряване на технологично решение
за електронни досиета и други документи свързани с работодателя и служителите.
*Текстът на Законопроекта e гласуван и приет на второ четене в пленарна зала на 26.09.2023 г.
пауза
СЕМИНАРЪТ Е ПОДХОДЯЩ ЗА:
✔ Управители и собственици на фирми и организации
✔ Мениджъри на ръководни длъжности
✔ Ръководители и специалисти в отдел „Човешки ресурси“
✔ Ръководители отдел ТРЗ и Личен състав
✔ Юристи на фирми.
✔ HR агенции и консултанти по човешки ресурси
пауза
ВОДЕЩИ ОБУЧЕНИЕТО:
Теодора Дичева – добре познат експерт в областта на трудовите правоотношения.
Емилия Иванова – ръководител отдел „Човешки ресурси“ в БОРИКА.
(За повече информация вижте в панела „Лектори“)
пауза
ПРОГРАМА и ТЕМИ:
Панел 1 (Т.Дичева, 105 минути):
I. Основни законови изисквания при въвеждането на електронни трудови досиета в предприятието, предвидени в Кодекса на труда.
II. Информационната система за създаване и съхранение на електронните документи от трудовото досие на работниците и служителите.
- Изисквания и ограничения в Наредбата за вида и изискванията за създаването и съхраняването на електронни документи в трудовото досие на работника или служителя.
III. Видовете електронни документи, които може да се създават и съхраняват в електронните трудови досиета.
IV. Съхраняване на електронните досиета и осигуряване на достъп до тях на контролните органи на Инспекцията по труда и на работниците и служителите.
V. Промените в Кодекса на труда, регламентиращи електронните трудови книжки:
- Kакво предвиждат новите промени и как ще се реализират те.
пауза
Панел 2 (Е.Иванова, 40 минути, на видеозапис*):
- Връзката между нормативните изискванията към електронното трудово досие и удостоверителните услуги;
- Автоматизирано групово подписване, КЕП, времеви печат и др.;
- Стъпките за внедряване на технологичното решение в процесите на „Човешки ресурси“;
- Ползи за работодатели и служители.
- Примери и демонстрация от практиката за:
- Електронно трудово досие;
- Онлайн подписване на отпуски;
- Онбординг на нови служители;
- Автоматично подписване на документи;
- Електронен архив на документи.
*Лекцията ще бъде под формата на видеозапис, поради невъзможност на лектора да присъства онлайн.
пауза
ЦЕНА И УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ:
145 лв. без ДДС на участник при регистрация до 15 март 2024 г. / след 15.03.2024 г. таксата за участие е 195.00 лв. без ДДС на участник.
Допълнителнa отстъпкa:
– 5% при регистрация на 2 и повече участника от една организация.
Плащането се извършва по банков път, по проформа фактура, която ще получите по имейл след регистрацията. На посочената цена се начислява ДДС.
Начин на провеждане:
Обучението ще се проведе онлайн, като за целта Ви е необходима интернет връзка и устройство за достъп (компютър, лаптоп, телефон или др. устройство) с колонки или слушалки. Няма нужда от инсталиране на допълнителни програми.