Еднодневно обучение „Брандинг Стратегии“

Приключило

29 юни 2017

София

Еднодневно обучение „Брандинг Стратегии“

Дата:

29 юни 2017, четвъртък

Час:

08:45 - 18:00

Достъп:

Такса участие

Място:

Хотел "Будапеща", София, ул. "Будапеща" 92А

За контакти:

E-Mail

Организатори:

Expert Events

За събитието

Това не е поредното обучение за разбиране и управление на марката, предлагаме ви преживяване, което ще се отрази в бизнеса ви. Да бъдеш запален от желание да променяш и пълен с идеи как да го направиш!
Обучението, на което ви каним, събира умението и опита на трима блестящи лектори, които като екип имат за цел да дадат на участниците система от знание, която те да приложат в собствения си бизнес, в индивидуалните си проекти свързани с налагане и развитие на бранда. Финалът на обучението е час и половина „Лаборатория за брандинг“, в която участват едновременно и тримата лектори.

Днес брандът е натоварен с много повече символи – социални, културни и личностни, той е новият доминант в предлагането, тъй като носи послания.

Успешният брандинг не се случва от само себе си, не се налага по утъпкани пътеки, той е плод на изключителна стратегическа мисъл и блестящо планиране и визия за бъдещето.

Брандингът е част от маркетирането на марката. Брандът е стойността на марката Ви извън нейния предмет на дейност – услуга или продукт. Това е начинът, по който потребителят възприема, чувства и общува с марката Ви.

Брандът съществува в и чрез разпространеното за него знание, той е чиста информация и поради това няма граници, които могат да пресекат неговото влияние, но има ограничения на възприемането, които могат да оставят посланието му неразбрано.

Брандът е съвкупност от символи и очаквания в ума на потребителя!

Запишете се на това обучение за да усвоите нови похвати в управлението на бранда!

Основните теми, през които ще мислим заедно:

  • Разбиране за Бранд и брандинг стратегии
  • Защо създаваме търговски марки
  • Какво е и какво не е бранд
  • Да разбираме връзката бранд-продукт
  • Каква е ролята на комуникацията в създаването и развитието на бранд
  • Какви са групите бранд стратегии
  • Какво стратегии има при управление на повече от един бранд (архитектура на бранда)
  • Какви стратегии съществуват при управлението на бранда във времето и пространството
  • С какви критерии следва да се съобразяваме при разширяване присъствието на бранда
  • Добри и не толкова добри практики от най-големите брандове

Брандовете в дигиталната епоха
След като създадем или сме създали своя бранд, той продължава своя живот в света на потребителите. Съществува реална опасност да изгубим контрол над неговия живот в онлайн пространството. Тук ще получим отговор, как да не допуснем това.
• Кой притежава бранда ни в дигиталната епоха?
• Основни канали и методи за постигане на консистентност и как се резистира в този шум на дигиталната джунгла
• Предизвикателството да предизвикваме

Слушате ли достатъчно?

Част от успеха на марките е свързан със способността им да разбират пазара и своите потребители. Обратната връзка за представянето на марката има ключова роля за нейното развитие. Да познавате клиентите си, да познавате конкурентите си, да познавате тенденциите и пулса на пазара ви позволява да взимате лесно ефективни информирани решения.
• Защо ние нужно да имаме обратна връзка от пазара
• Какви методи можем да използваме за получим обратна връзка и да оценим представянето на бранда си
o Вътрешна информация на компанията
o Информация от дигиталното пространство
o Информация от бизнес партньори – търговска мрежа, дистрибутори
o Информация от клиенти – потребители

• Стратегическа и тактическа информация
• Кога и как да използваме различните канали за обратна връзка
• Информацията не е знание: Как да интерпретираме получената информация, какви са предимствата и недостатъците на всеки метод
• Какви са стъпките за да направим собствено проучване – практическо занимание

ЦЕЛЕВА ГРУПА :

Обучението е насочено към всички, които са отговорни за вземането на решения и управлението на брандове. Обучението би било полезно и за възлови фигури, които отговарят за лични или фирмени продажби, както и да открие нови възможности на хора, които планират да стартират свой бизнес.

Това обучение ще съдържа опитност от трима лектори, които ще изпъстрят темите с множество примери. Общият панел, в който тримата лектори ще подходят заедно към един пример от 3 гледни точки ще даде практическа завършеност на наученото през деня. Обучението е създадено както за хора имащи знанието си от опит, така и за хора специалисти в областта.