Дата:
15 ноември 2022, вторникЧас:
09:00 - 13:00Достъп:
Такса участиеМясто:
ИНТЕРПРЕД - СТЦ София, зала София, СофияЗа контакти:
+359 898 487 912, E-MailОрганизатори:
Списание ENTERPRISEЗа събитието
Достатъчно добре ли използваме дигиталните канали, за да ни носят печалба?
Персонализацията и устойчивостта са основополагащи тенденции в дигиталния свят, който движи електронната търговия, информационните индустрии, маркетинга и рекламата.
Доказано е, че персонализацията увеличава значително продажбите и печалбите. Много компании обаче не успяват да гарантират на клиентите си последователно, персонализирано изживяване на марката във всички канали, в които продават.
Персонализирането е много повече от това просто да поздравите човека по име и да създадете оферта. Ефективната персонализация трябва да отговаря на нуждите на клиента в различните моменти от потребителското му пътуване. Тези умения ще станат от съществено значение за всички компании с пряка връзка с клиенти в бъдеще. Тези бизнеси, които не припознаят персонализацията като критично важен приоритет, ще имат сериозни проблеми с лоялността на клиентите и продажбите.
Все повече хора, особено от поколението Z и милениалите, обръщат внимание на пътя на стоките и услугите, които потребяват, политиките за устойчивост и отговорност на производителите, дистрибуторите и търговците. Хората искат да знаят дали предпочитаните от тях брандове са отговорни към околната среда и очакват не само да го чуят в комуникацията си с тях, но и да видят доказателства. Това очакване прави задължително брандовете да заявят ясно и открито своята позиция.
Ако искате да научите какво е бъдещето на събирането на данни за потребителите и как да оптимизирате съдържанието си, за да го направите по-персонализирано спрямо нуждите на вашите клиенти и да бъдете част от отговорните към околната среда компании , форумът Digital Annual Summit 2022: Personalization and sustainable growing е точно за вас!
ЗАЩО ДА ПОСЕТИТЕ DIGITAL ANNUAL SUMMIT 2022?
1. За да научите защо е важна и как ще ви помогне персонализацията в бизнеса?
2. За да чуете кои са актуалните тенденции в устойчивото развитие на брандовете?
3. За да разберете как да изграждате доверие и лоялност, а не просто да продавате еднократно?
КАКВО ЩЕ НАУЧИТЕ?
- Най-интересните тенденции в дигиталния маркетинг за следващата 2023 г.;
- Работещи трикове при персонализацията на съобщения;
- Събирането на данни от първа страна след края на бисквитките;
- Ролята на социалната търговия в персонализираното изживяване с бранда;
- Геймификацията като инструмент за персонализация и привличане на клиенти;
- Устойчивостта като тренд и основа за растеж.