За събитието
Конференцията Cobiz-20 помага на бизнеса след пандемията. #Cobiz20 #BusinessAfterThePandemic
👉 Първата голяма конференция насочена към малкия и среден бизнес в сферата на услугите след коронавируса ще се осъществи онлайн от 2 до 4 юни.
💻 Cobiz-20: Business after the world pandemic се организира от URBO и Joker Media Rental, за да стартира дебат за икономическите и финансови предизвикателства и възможности в следващите месеци.
❓Какво се случи всъщност? Подготвен ли бе бизнесът за подобна криза? Какво можем да очакваме в икономически и финансов план след края на пандемията? Кои са спешните стъпки, които трябва да предприемем, за да оцелеем в предстоящата криза? Това са само част от въпросите, на които ще се търси отговор в панелите на Cobiz-20.
🧑💻В рамките на три дни, всички могат да се включат в дискусията по важните за бизнеса теми, чрез коментари по време на излъчването на живо. Събитието ще бъде стриймвано свободно на urboapp.com, както и във фейсбуук страниците на URBO, Joker Media Rental и медийните партньори на събитието.
Световни и български бизнес лидери ще станат част от панелни дискусии относно:
➡️ Икономическите и финансови ефекти от COVID-19
➡️ Належащите промени в хотелиерския бизнес в България
➡️ Предизвикателствата пред травъл сектора и участниците в него
➡️ Значението на онлайн продажбите за малките и средни търговци
➡️ Вариантите за оцеляване и адаптиране на ресторантьорския бизнес
➡️ Бъдещето на ивент сектора
➡️ Необходимостта от адаптиране на маркетинг стратегиите
➡️ Новото амплоа на медиите
➡️ Трансформацията в сферата на образованието
Всяка сесия ще бъде с продължителност от два часа, а основните теми са разпределени в следната програма:
2 юни, 2020: Икономика, хотелиерство и травъл
3 юни, 2020: Финанси, ресторантьорство и събития
4 юни, 2020: Психология на промяната, образование и търговия
❤️ Конференцията е второто голямо партньорство между URBO и Joker Media Rental. Двете компании са сред най-страдащите от ограниченията във връзка с извънредното положение. Въпреки това те промениха бизнесмодела си и създадоха инициативата #ЖивотВкъщи в подкрепа на всички заети в ентъртейнмънт индустрията у нас.