Курс „Aктуални моменти при възлагане и изпълнение на обществени поръчки. Демонстрация и работа със система “ЦАИС ЕОП”
Приключило

Дата:
27 март 2020, петъкЧас:
09:29 - 17:30Достъп:
Такса участиеМясто:
OnlineВръзки:
РЕГИСТРИРАЙ СЕ тук!За контакти:
Симеон Димитров, 0894 765 354, E-MailОрганизатори:
ЗОП Трейнингс ООДЗа събитието
ВОДЕЩ:
 Христина Грозева – Директор на дирекция “Обществени поръчки” в ММС. Експерт и консултант по ЗОП. Работила е като Директор на дирекция „Административнo обслужване и обществени поръчки” – Министерство на земеделието и храните. Консултирала е фирми и институции по ЗОП и кандидатстване и реализация на проекти по оперативните програми в ЕС.
ОСНОВНИ АКЦЕНТИ НА КУРСА:
- Ще бъдат разгледани последните промени в ЗОП и новата система за електронни обществени поръчки – ЦАИС ЕОП.
 - Актуални моменти и предизвикателства в ЗОП касаещи ИЗПЪЛНИТЕЛИ и ВЪЗЛОЖИТЕЛИ;
 - ЕЛЕКТРОННИ ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ (система ЦАИС ЕОП) – как се работи със системата, подготовка на документи, казуси и възможни проблеми, както от страна на възложители, така и на изпълнители. Примери и възлагане/кандидатстване по поръчка чрез системата;
 - Спорни казуси и различни тълкувания на ЗОП. Дискусия с цел решаване на казуси от практиката на участниците.
 
От 1 април 2020 г. влиза в сила задължителното използване на Централизираната автоматизирана информационна система „Електронни обществени поръчки“ (ЦАИС ЕОП) при възлагането и кандидатстването по обществени поръчки.
ПРОГРАМА И ТЕМИ, ВКЛЮЧЕНИ В ОБУЧЕНИЕТО:
 I. Основни предизвикателства в практиката на обществените поръчки:
- Прилагане на действащите ЗОП и ППЗОП;
 - Електронен ЕЕДОП;
 - Използване на капацитета на „трети лица“ и подизпълнители;
 - Разделяне и обединяване на поръчки, обособени позиции, защита на лични данни и търговска тайна;
 
II. Електронни поръчки – модул „Възлагане“:
- Регистрация в системата;
 - Администратор на системата;
 - Подготовка на обществена поръчка в системата;
 - Назначаване и работа на комисията.
 
III. Електронни поръчки – модул „Участие“:
- Регистрация в системата;
 - Регистър на обществени поръчки – съдържание и как да търсим в него;
 - Обмен на електронни документи, нови образци на документи, разяснения, профил на купувача;
 - Изготвяне и подаване на оферта;
 
IV. Как да защитим правата си:
- Практика от мониторинга на Агенцията за обществени поръчки;
 - Практика на АДФИ и Сметна палата;
 - Практика на КЗК и ВАС;
 - Дискусия.
 
В ЦЕНАТА ВЛИЗАТ:
- разпечатани материали от лектора с място за писане, химикалка
 - консултации с лектора
 - кафе-паузи
 - фактура за участие
 - сертификат
 
ЦЕНА И УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ:
- 165.00 лв. без ДДС на участник
 
Специални отстъпки:
- 10% при регистрация до 29 февруари 2020 г.
 - 5% при регистрация на повече от 1 участник.
 
Плащането се извършва по проформа фактура, която ще получите на е-mail след регистрацията.