Курс „Aктуални моменти при възлагане и изпълнение на обществени поръчки. Демонстрация и работа със система “ЦАИС ЕОП”
Приключило
Дата:
20 март 2020, петъкЧас:
09:30 - 17:30Достъп:
Такса участиеМясто:
OnlineВръзки:
РЕГИСТРИРАЙ СЕ от тук!За контакти:
Симеон Димитров, 0894 765 354, E-MailОрганизатори:
ЗОП Трейнингс ООДЗа събитието
ВОДЕЩ:
Христина Грозева – Директор на дирекция “Обществени поръчки” в ММС. Експерт и консултант по ЗОП. Работила е като Директор на дирекция „Административнo обслужване и обществени поръчки” – Министерство на земеделието и храните. Консултирала е фирми и институции по ЗОП и кандидатстване и реализация на проекти по оперативните програми в ЕС.
ОСНОВНИ АКЦЕНТИ НА КУРСА:
- Ще бъдат разгледани последните промени в ЗОП и новата система за електронни обществени поръчки – ЦАИС ЕОП.
- Актуални моменти и предизвикателства в ЗОП касаещи ИЗПЪЛНИТЕЛИ и ВЪЗЛОЖИТЕЛИ;
- ЕЛЕКТРОННИ ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ (система ЦАИС ЕОП) – как се работи със системата, подготовка на документи, казуси и възможни проблеми, както от страна на възложители, така и на изпълнители. Примери и възлагане/кандидатстване по поръчка чрез системата.
- Спорни казуси и различни тълкувания на ЗОП. Дискусия с цел решаване на казуси от практиката на участниците.
От 1 април 2020 г. влиза в сила задължителното използване на Централизираната автоматизирана информационна система „Електронни обществени поръчки“ (ЦАИС ЕОП) при възлагането и кандидатстването по обществени поръчки.
ПРОГРАМА И ТЕМИ, ВКЛЮЧЕНИ В ОБУЧЕНИЕТО:
I. Основни предизвикателства в практиката на обществените поръчки:
- Прилагане на действащите ЗОП и ППЗОП;
- Електронен ЕЕДОП;
- Използване на капацитета на „трети лица“ и подизпълнители;
- Разделяне и обединяване на поръчки, обособени позиции, защита на лични данни и търговска тайна;
II. Електронни поръчки – модул „Възлагане“:
- Регистрация в системата;
- Администратор на системата;
- Подготовка на обществена поръчка в системата;
- Назначаване и работа на комисията.
III. Електронни поръчки – модул „Участие“:
- Регистрация в системата;
- Регистър на обществени поръчки – съдържание и как да търсим в него;
- Обмен на електронни документи, нови образци на документи, разяснения, профил на купувача;
- Изготвяне и подаване на оферта;
IV. Как да защитим правата си:
- Практика от мониторинга на Агенцията за обществени поръчки;
- Практика на АДФИ и Сметна палата;
- Практика на КЗК и ВАС;
- Дискусия.
В ЦЕНАТА ВЛИЗАТ:
- разпечатани материали от лектора с място за писане, химикалка
- консултации с лектора
- кафе-паузи
- фактура за участие
- сертификат
ЦЕНА И УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ:
- 165.00 лв. без ДДС на участник
Специални отстъпки:
- 10% при регистрация до 29 февруари 2020 г.
- 5% при регистрация на повече от 1 участник.
Плащането се извършва по проформа фактура, която ще получите на е-mail след регистрацията.