Обучение „5-звездно обслужване на клиенти“

Дата:

31 март 2018, събота

Час:

10:00 - 18:00

Достъп:

Такса участие

Място:

Sales Machine Training Center, 1, Варна, ул. Тича 5

За контакти:

Николай Петканов, +359884246626, E-Mail

Организатори:

Sales Machine

За събитието

Знаете ли, че:

  • по статистика до 2020 година качеството на обслужване на клиентите ще надмине важността на цената?
  • 2% увеличаване на задържаните клиенти има същия резултат като 10% намаляване на разходите?
  • ако до скоро 1 щастлив клиент можеше да означава 9 нови препоръчани клиента, то вече те са много повече благодарение на Facebook и Twitter.

Това означава, че потребителите стават по-взискателни и по-прецизни в избор си.

Eто защо разбирането и посрещането на потребностите и желанията им е от първостепенно значение за всеки бизнес.

И ние ще Ви научим точно как да го направите.

Това обучение е подходящо за Вас ако:

  • искате да намерите правилния подход към всеки един клиент, да го задържите и той да Ви препоръчва на приятелите си.
  • работите с клиенти, независимо в кой отдел – „Продажби“, „След продажбено обслужване“, CRM.
  • сте в сферата на онлайн продажбите / дропшипинг / арбитраж

На това обучение ще се научите:

  •  как да спечелите доверието на купувача;
  •  как да се справите по-добре с взискателните и екстравагантни клиенти, както вътрешни, така и външни;
  •  с какво трябва да внимавате, когато имате ядосан клиент пред себе си, по телефона или на е-мейла си;
  •  как да вземете обратна връзка и да отговорят адекватно на нея;
  •  как да спечелите ‘’трудните клиенти’’;
  •  как да съумеете да запазите самообладание в екстремни ситуации;
  •  как да приемате всяка обратна връзка като възможност за подобрение;
  •  как да изградите лоялност във всеки един независимо дали си купува продукт или услуга;
  •  и най-важното как да превърнете цялата интеракция на клиента с вашия бизнес в приятно изживяване, което разказва и препоръчва на останалите.
  •  И още…

>>> Подгответе се за интерактивно обучение с много практика <<<

10 златни правила при работа с клиенти

Публикувано на 13 март