Събитие „Желязната Лейди на денталния мениджмънт – отново в България!“

Приключило

1 юни 2019

София

Събитие „Желязната Лейди на денталния мениджмънт – отново в България!“

Дата:

1 юни 2019, събота

Час:

08:00 - 17:00

Достъп:

Такса участие

Място:

Интер Експо Център, зала „Витоша“, София

За контакти:

E-Mail

Организатори:

МБ Консулт Бабанска

За събитието

Тази програма е специално структурирана както за лекарите по дентална медицина, които вече са слушали Джени, така и за тези, които ще я чуят за първи път.

„A successful practice develops strong protocols and communication skills in 6 specific areas of management“ – JdSG.

🕗08:00 – 9:00 ч. Регистрация
🕘09:00 – 10:00 ч. Увеличете броя на новите пациенти! Създайте „посланици“ на вашата практика, които да я препоръчват.
– Изпратеният по препоръка пациент не се съмнява във вашето лечение и цени. Щастливите пациенти са ви осигурили маркетинга и репутацията.
– Как да се справим със съвременните предизвикателства на социалните медии, уебсайтовете и Google?
– Решения, техники и средства за повишаване на уменията на лекаря по дентална медицина и неговия екип да мотивира пациентите.
🕙10:00 – 11:00 ч Увеличете нивото на очаквания на вашите пациенти. Само подготвеният емоционално пациент ще каже „Да“!
– Потребителите взимат решения за покупка с 95% емоция (с дясното полукълбо на мозъка).
– Зъболекарите трябва да обсъждат клиничния план на лечение по начин, който да обвърже емоционално пациента. Стратегиите на Джени!
🕚11:00 – 11:30 ч. Почивка
🕚11:30 – 12:30 ч. Подобрете „здравословното финансово състояние“ на бизнеса си.
Изведете разговора с пациентите за заплащане на ново ниво. Внушете представата за това, че цената е „приемлива“. Получете пациентското „ДА“!
Протоколи за финансови взаимоотношения. Финансова политика на практиката.
🕛12:30 – 13:30 ч. Обедна почивка
🕜13:30 – 15:30 ч. Техники за създаване на работещ график. Намалете стреса, увеличете продуктивността!
– Когато увеличавате времето, в което работите, и се съобразявате с комфорта на пациента, дълбаете дъното.
– Решения за: спешни пациенти; пациенти, които не се появяват на уречения час; закъсняващи пациенти; търсещи услуга в края на деня.
– Златни правила за създаване на работещ график, който да ви върне дневния и седмичния контрол!
🕒15:30 – 15:50 ч. Почивка
🕓15:50 – 16:30 ч. Помощен персонал: да имам ли екип или да работя сам? Направете информиран избор и се придържайте строго към него!
– Работа без екип: предимства и недостатъци.
– Работа с екип: на теория изглежда идеално. На практика често зъболекарят и екипът не работят в общ ритъм.
Check list на Джени с работещи правила как да превърнете екипа във вашата най-добра инвестиция!
🕔16.30 – 17.00 – Свържете се отново с вашите „изгубени“ пациенти, които още не са казали „Да“ на предложения план на лечение – практика в практиката!
Експертите казват, че е 5 пъти по-ефективно да ре-мотивираш пациента, отколкото да търсиш нов.
От Джени ще получите изключително ефективен план за възвръщане на изгубени пациенти!
🕔17.00 – Край на събитието.