Три типа компетентности на мениджъра – коя е най-силна при мен?
С какви хора разполагам и как е подходящо да ги управлявам?
Как да се научим да взимаме правилните решения – практически методи?
Причини за недобро справяне на хората в екипа
Как да се мотивират хората от екипа?
Как да се дефинират цели, които да ангажират и мотивират?
Умения за изграждане на доверие
Умение за даване на обратна връзка
Умение за даване на указания
Ефективно делегиране – практикум
Как да се справяме с „трудните“ членове на екипа?
Три основни стратегия за управление на конфликти
Ситуационно лидерство – какво означава за нашата практика?
Има ли подходящ стил на ръководство за Вашата организация или тип бизнес?
Ефективни мотивационни теории – кое от тях наистина работи?
Защо едни фактори са „хигиенни“, а други „мотивационни“? И защо мениджърите ги бъркат в практиката?
Усилие – резултат – възнаграждение. Една практическа формула, която може да ни помогне много.
Комуникация с цел мотивация – практически уроци за напреднали.
Мотивация чрез участие и мотивация чрез взимане на решение.
Мотивация на екип не е просто мотивация на няколко души. Защо? Кои са най-честите грешки?
Роли в екипа. Кои са подходящите за мен? Как да ги разпределям?
Как екипът може да стимулира и санкционира? Как да го използва мениджърът в своята практика?
Управление на времето за мениджъри – по-малко, но по-добре
Техники за ефективен контрол
Проектна система за комуникация – практически елементи и принципи
Преодоляване на съпротивата срещу промените – най-ефективните инструменти
Организационна култура – само 6 неща, които имат значение.
И някои по-така:
Защо уволняват 70% от мениджърите?
Управление на слуховете и управление чрез слухове
Тактики на манипулацията за мениджъри.
Какъв тип лидер съм?
Как да увелича „конкурентното си предимство“ пред другите мениджъри?
Как се мотивират представители на поколение Y?
Психологически стъпки и форми на въздействие при управление на промените
Изключително практичното:
Как се прави мотивационен профил на екип?
За какво трябва да внимаваме?
Тълкуване на профила. Практически изводи и препоръки за мениджъра.