Дата:
31 март 2018, съботаЧас:
10:00 - 18:00Достъп:
Такса участиеМясто:
Sales Machine Training Center, 1, Варна, ул. Тича 5Връзки:
Повече за обучениетоЗа контакти:
Николай Петканов, +359884246626, E-MailОрганизатори:
Sales MachineЗа събитието
Знаете ли, че:
- по статистика до 2020 година качеството на обслужване на клиентите ще надмине важността на цената?
- 2% увеличаване на задържаните клиенти има същия резултат като 10% намаляване на разходите?
- ако до скоро 1 щастлив клиент можеше да означава 9 нови препоръчани клиента, то вече те са много повече благодарение на Facebook и Twitter.
Това означава, че потребителите стават по-взискателни и по-прецизни в избор си.
Eто защо разбирането и посрещането на потребностите и желанията им е от първостепенно значение за всеки бизнес.
И ние ще Ви научим точно как да го направите.
Това обучение е подходящо за Вас ако:
- искате да намерите правилния подход към всеки един клиент, да го задържите и той да Ви препоръчва на приятелите си.
- работите с клиенти, независимо в кой отдел – „Продажби“, „След продажбено обслужване“, CRM.
- сте в сферата на онлайн продажбите / дропшипинг / арбитраж
На това обучение ще се научите:
- как да спечелите доверието на купувача;
- как да се справите по-добре с взискателните и екстравагантни клиенти, както вътрешни, така и външни;
- с какво трябва да внимавате, когато имате ядосан клиент пред себе си, по телефона или на е-мейла си;
- как да вземете обратна връзка и да отговорят адекватно на нея;
- как да спечелите ‘’трудните клиенти’’;
- как да съумеете да запазите самообладание в екстремни ситуации;
- как да приемате всяка обратна връзка като възможност за подобрение;
- как да изградите лоялност във всеки един независимо дали си купува продукт или услуга;
- и най-важното как да превърнете цялата интеракция на клиента с вашия бизнес в приятно изживяване, което разказва и препоръчва на останалите.
- И още…
>>> Подгответе се за интерактивно обучение с много практика <<<