Дата:
9 юли 2020, четвъртъкЧас:
08:00 - 19:30Достъп:
Такса участиеМясто:
Интер Експо Център, СофияЗа контакти:
Павел Димитров, +359 (0) 889 96 96 70, E-MailОрганизатори:
marketingpsychology.bgЗа събитието
Не пропускай конференцията, на която ще разбереш причините, които ни карат да предпочетем един бранд пред друг и още:
👉 Защо купуваме емоционално и защо рационално?
👉 Ще обвържем потребителското поведение с рекламните послания.
👉 Ще научиш как с прилагането на техники, които базирайки се на потребителското мислене и действие, ще продаваш повече, и ще придадеш допълнителна стойност за твоя бизнес.
Защото ако знаеш как мислят хората, ще можеш да въздействаш върху решението им за покупка.
Вълнуващо, нали? На практика е лесно и приложимо, когато знаеш правилните инструменти и техники за въздействие.
Ако всичко това те заинтригува и искаш да го приложиш в своя бизнес, това е твоето събитие. Освен това:
👉 Ще чуеш вдъхновяващи лекции
👉 Ще видиш практически демонстрации
👉 Ще се докоснеш до света на 8 водещи лектори
👉 Ще се запознаеш с новите тенденции в психологията и маркетинга
👉 Ще откриеш нови възможности пред себе си
👉 Ще срещнеш нови приятели
Единствено от теб зависи дали искаш да успееш и да бъдеш няколко крачки пред конкуренцията. Ела и вземи от опита на едни най-добрите лектори в своята област в България.