Обучение „Управление на цени и отстъпки“

Приключило

2 ноември 2018

София

Обучение „Управление на цени и отстъпки“

Дата:

2 ноември 2018, петък

Час:

10:00 - 17:00

Достъп:

Такса участие

Място:

Институт за икономичски изследвания, 4, Залата се намира на 4-ти етаж в сграда на Института за икономически изследвания при БАН до зала България, София, Аксаков №3

За контакти:

Антон Костадинов, 0888250324, E-Mail

Организатори:

Седем от Седем

За събитието

Управление на цени и отстъпки е обучение, създадено специално за мениджмънта и търговските екипи във всяка фирма.

Обучението „Управление на цени и отстъпки“ ще ви даде знание как да построите матрица за ценови анализ на конкуренцията и кой метод за измерване желанието за плащане на клиентите да използваме. Освен това, ще научите как да изградим ценова стратегия, как да я комуникирате вътре и вън в организацията, какви инструкции трябва да дадете на търговските си екипи. Ще покажем как да управлвате цените и отстъпките си за максимални резултати. В края ще се констриураме модел на цените или модел на приходите, който може да ви отличи от останалите конкуренти на пазара.

Обучението включва шест модула:

Започваме с анализ на конкуренцията. Тук ще ви предоставим алгоритъм за оценка цените на конкурентите, което е база за взимане на информирани решения от ваша страна.

  1. Във втория модул говорим за измерване желанието за плащане на клиентите. В тази част показваме как може да получим количествена оценка за желанието за плащане чрез различните методики. Това е ключ към оптимизиране на цените за максимална печалба.
  2. Третия модул е посветен на изграждането на ценова стратегия и Вашата ценова сила. В този модул ще говорим как да изградим ценова стратегия, какви елементи има ценовата стратегия. Ще покажем какъв път трябва да следвате при изграждане на ценовата си стратегия и как правилно да я комуникирате с клиентите и сътрудниците си.
  3. В четвъртия модул говорим за управлението на цените и решаването на задачата печалба или пазарен дял. Ще говорим как да използваме аналитичната информация, за да управляваме цените си.
  4. В петия модул построяваме наша стратегия за отстъпки и програма за лоялност. Мислите, че клиентите ви се интересуват от новите ви продукти? Клиентите искат да се почувстват свързани с фирмата ви? Да ви дадат мнение за продуктите или услугите? Отговорът на всички тези въпроси е НЕ! Клиентите се интересуват преди всичко от отстъпката, която могат да получат и ефективността на процеса на покупка.
  5. Обучението приключва със създаване на нов модел на цените или нов модел на приходите. Създаването на нов ценови модел е труден процес, но ще Ви помогне да избегнете прякото сравнение между вас и конкурентите и винаги ще сте различни в очите на клиентите.