Дата:
2 ноември 2018, петъкЧас:
10:00 - 17:00Достъп:
Такса участиеМясто:
Институт за икономичски изследвания, 4, Залата се намира на 4-ти етаж в сграда на Института за икономически изследвания при БАН до зала България, София, Аксаков №3Връзки:
Сайт на събитиетоЗа контакти:
Антон Костадинов, 0888250324, E-MailОрганизатори:
Седем от СедемЗа събитието
Управление на цени и отстъпки е обучение, създадено специално за мениджмънта и търговските екипи във всяка фирма.
Обучението „Управление на цени и отстъпки“ ще ви даде знание как да построите матрица за ценови анализ на конкуренцията и кой метод за измерване желанието за плащане на клиентите да използваме. Освен това, ще научите как да изградим ценова стратегия, как да я комуникирате вътре и вън в организацията, какви инструкции трябва да дадете на търговските си екипи. Ще покажем как да управлвате цените и отстъпките си за максимални резултати. В края ще се констриураме модел на цените или модел на приходите, който може да ви отличи от останалите конкуренти на пазара.
Обучението включва шест модула:
Започваме с анализ на конкуренцията. Тук ще ви предоставим алгоритъм за оценка цените на конкурентите, което е база за взимане на информирани решения от ваша страна.
- Във втория модул говорим за измерване желанието за плащане на клиентите. В тази част показваме как може да получим количествена оценка за желанието за плащане чрез различните методики. Това е ключ към оптимизиране на цените за максимална печалба.
- Третия модул е посветен на изграждането на ценова стратегия и Вашата ценова сила. В този модул ще говорим как да изградим ценова стратегия, какви елементи има ценовата стратегия. Ще покажем какъв път трябва да следвате при изграждане на ценовата си стратегия и как правилно да я комуникирате с клиентите и сътрудниците си.
- В четвъртия модул говорим за управлението на цените и решаването на задачата печалба или пазарен дял. Ще говорим как да използваме аналитичната информация, за да управляваме цените си.
- В петия модул построяваме наша стратегия за отстъпки и програма за лоялност. Мислите, че клиентите ви се интересуват от новите ви продукти? Клиентите искат да се почувстват свързани с фирмата ви? Да ви дадат мнение за продуктите или услугите? Отговорът на всички тези въпроси е НЕ! Клиентите се интересуват преди всичко от отстъпката, която могат да получат и ефективността на процеса на покупка.
- Обучението приключва със създаване на нов модел на цените или нов модел на приходите. Създаването на нов ценови модел е труден процес, но ще Ви помогне да избегнете прякото сравнение между вас и конкурентите и винаги ще сте различни в очите на клиентите.