Дата:
4 ноември 2020, срядаЧас:
18:15Достъп:
Такса участиеМясто:
OnlineЗа контакти:
Елеонора Тодорова, E-MailЗа събитието
В този курс използваме смесица от теория и практически упражнения, предназначени да ви помогнат да разрешите конфликта.
Силна практическа насоченост, която ще ви помогне да създадете по-ефективни резултати в конфликтни ситуации.
Цели на курса
Да се придобият компетенции и утвърдят работещи модели за справяне с конфликти, според вида им, участници и роли в него.
Акцентите в обучението са:
• Какво е конфликт?
• Видове конфликти и спецификата им;
• Стратегии за разрешаване на конфликти;
• Посредничеството (медиация) при разрешаване на конфликти.
Реалните знания и умения, които придобиват участниците в обучението, са:
• Знания за същността и характеристиките на конфликта като социално явление;
• Умения за разпознаване на най-често срещаните типове конфликти и причините за възникването им;
• Умения за прилагане на стратегии за водене на преговори в конфликтна ситуация;
• Умения и техники за регулиране на конфликтни отношения и ситуации;
• Умения за оказване на подкрепа в конфликтни ситуации и посредничество при разрешаване на конфликти.
Към кого е насочено обучението:
Курсът е ориентиран към реалните нужди на участниците, чиито професионални и служебни функции и задължения налагат сравнително често да управляват или да посредничат при решаването на междуличностни и междугрупови спорове и конфликти. Те могат да възникват както във вътрешнофирменото пространство, така и при взаимодействие с външни партньори.
Кога: 04.11.2020 г.
За повече информация и записване:
https://docs.google.com/forms/d/1biMXQcg_l-sRMQzx9WesmLp8A1pMP0CoXKOt3y336fY/edit