Уебинар „Сетивата купуват: сензорен анализ за успешен бранд“

Приключило

25 юни 2015

Online

Уебинар „Сетивата купуват: сензорен анализ за успешен бранд“

Дата:

25 юни 2015, четвъртък

Час:

14:30 - 16:00

Достъп:

Безплатно (Задължителна регистрация)

Място:

Online

За контакти:

-, + 359 2 4615 495, E-Mail

За събитието

ЕГАЛ в партньорство с Euro Sensolab България организират първия уебинар за сензорен анализ в България.

Euro Sensolab България е специализирана лаборатория за сензорен анализ на храни и напитки, базирана на международния опит на Euro Consultants.

Създаването на успешен продукт в дългосрочен аспект е предизвикателство за хранително-вкусовия сектор. Чрез сензорния анализ (анализ чрез сетива) се извършва оценка на храни и напитки посредством възприятията: зрение, обоняние, вкус, допир и слух. Той измерва качеството, осезаемо за потребителя. Методът предлага научен поглед към поведението на потребителите и осигуряването на качество и характеристики, които биха направили един продукт предпочитан пред неговия пазарен аналог.

С помощтта на различните видове сензорен анализ можете да:

– елиминирате излишни усилия и разходи по време на разработването, производството и пускането на пазара на продукта
– позиционирате продукта спрямо конкурентите на пазара
– прецените как биха се отразили промени в производствения процес или рецептурата на продукта
– осигурите постоянство в качеството на продукта през целия му срок на годност
– интерпретирате потребителските предпочитания, определяйки поведението и евентуалния избор при покупката на даден продукт
– си осигурите предимство в борбата за лоялни потребители

За кого е подходящ:

–  бранд мениджъри,
–  маркетинг мениджъри,
–  мениджъри качество и контрол и др.

Ползи:
Стратегическото ползване на информацията от сензорния анализ дава отчетливо предимство
на бранда и е предпоставка за вземане на правилните решения в процеса на изграждане или трансформация на продукта.