Уебинар „Сетивата купуват: сензорен анализ за успешен бранд“
Приключило
Дата:
25 юни 2015, четвъртъкЧас:
14:30 - 16:00Достъп:
Безплатно (Задължителна регистрация)Място:
OnlineВръзки:
Уеб сайт на събитиетоЗа контакти:
-, + 359 2 4615 495, E-MailОрганизатори:
РЕГАЛ в партньорство с Euro Sensolab БългарияЗа събитието
ЕГАЛ в партньорство с Euro Sensolab България организират първия уебинар за сензорен анализ в България.
Euro Sensolab България е специализирана лаборатория за сензорен анализ на храни и напитки, базирана на международния опит на Euro Consultants.
Създаването на успешен продукт в дългосрочен аспект е предизвикателство за хранително-вкусовия сектор. Чрез сензорния анализ (анализ чрез сетива) се извършва оценка на храни и напитки посредством възприятията: зрение, обоняние, вкус, допир и слух. Той измерва качеството, осезаемо за потребителя. Методът предлага научен поглед към поведението на потребителите и осигуряването на качество и характеристики, които биха направили един продукт предпочитан пред неговия пазарен аналог.
С помощтта на различните видове сензорен анализ можете да:
– елиминирате излишни усилия и разходи по време на разработването, производството и пускането на пазара на продукта
– позиционирате продукта спрямо конкурентите на пазара
– прецените как биха се отразили промени в производствения процес или рецептурата на продукта
– осигурите постоянство в качеството на продукта през целия му срок на годност
– интерпретирате потребителските предпочитания, определяйки поведението и евентуалния избор при покупката на даден продукт
– си осигурите предимство в борбата за лоялни потребители
За кого е подходящ:
– бранд мениджъри,
– маркетинг мениджъри,
– мениджъри качество и контрол и др.
Ползи:
Стратегическото ползване на информацията от сензорния анализ дава отчетливо предимство
на бранда и е предпоставка за вземане на правилните решения в процеса на изграждане или трансформация на продукта.