Уъркшоп „Международни продажби – Взаимоотношения и комуникационен стил при международните продажби“
Приключило
Дата:
17 - 18 апр. 2018, вторник - срядаЧас:
09:00 - 17:00Достъп:
Такса участиеМясто:
Германо-Българска индустриално-търговска камара, Семинарна зала , СофияЗа контакти:
E-MailОрганизатори:
Германо-Българска индустриално-търговска камараЗа събитието
Професионалистите в търговската сфера са изключително успешни, когато работят в своята собствена страна и култура на произход. Те са развили умения и подходи, които им носят неизменен успех при преговори и продажби. Когато обаче са поставени в международни условия, е твърде възможно да се появят спънки.
Вие може би говорите на един и същи език със своя партньор в преговорите. Но ще сгрешите, ако предположите, че мислите еднакво. Хората влагат в едни и същи английски или немски думи различно съдържание – което зависи от менталната програма, зададена им по рождение от тяхната култура на произход.
Настоящият уъркшоп е предназначен за професионалисти в областта на директните (бизнес към бизнес) продажби. Той тренира участниците да разбират какво мотивира хората от различни национални култури към взаимно съгласие и как да постигат желаните резултати за своите бизнес цели.
Международни продажби е двудневен уъркшоп, който дава:
Познания за това как разликите в културата се проявяват в реалните бизнес практики
Умения и подходи при търговски и други преговори с хора от различни национални култури
Особености на процеса на международни преговори и как да постигаме резултати при него
По време на този уъркшоп участниците усвояват умения как да изграждат отношенията Купувач-Продавачс хора от други култури и как да адаптират своя стил на комуникация, за да постигат желаните резултати при международни продажби и преговори.
Забележка: Участници, които вече са били на уъркшопа „Ефективност на мултикултурни екипи – как да постигнем резултати при работа в България“, могат да участвуват само във втория ден. Можете да научите условията като се свържете с нас.
Този уъркшоп е насочен към висши мениджъри, занимаващи се с международни бизнес продажби:
Търговци, чиято кариера се развива от ниво национални към ниво международни продажби
Опитни международни търговци, които желаят да постигнат още по-голям успех в своята сфера