Startups’ Strategies for Entering New Markets | Part 2

Дата:

18 март 2020, сряда

Час:

18:30 - 20:30

Достъп:

Безплатно (Задължителна регистрация)

Място:

Salted Cafe, зала за събития, София, ул. Братя Миладинови № 38

Връзки:

FB Event

За контакти:

E-Mail

Организатори:

PrEXCELerator Bulgaria

За събитието

Започваме поредица от 3 вечерни уъркшопа със свободен достъп.
Стратегии за навлизане на нови пазари за стартапи – част 2, е вторият от тях.

През реалния бизнес казус на LG Electronics ще видим как компанията навлиза в напълно непознати пазари.
Какво прави, за да оцелее в началото, пълно с неизвестни?
Какво прави, за да стане любимата марка на потребителите в BRIC държави?
Как подхожда, за да защити вече извоюваните си позиции на новите пазари от новонавлизащи конкуренти, които я имитират?

На това събитие ще си отговорите на всички тези въпроси.
Ще въведем техники за навлизане на пазари, както и техники за защитаване на пазари, защото можете да сте и в двете позиции.

Събитието включва и уъркшоп част. Участниците ще решават кратки бизнес казуси с реални компании.
Комуникацията между трите уъркшопа се осъществява в платформата My Education Club.

Уъркшоп 1 е на 11.03, а Уъркшоп 3 – на 25.03.
Можете да участвате в един или повече от уъркшопите, но максималната стойност ще получите при участие и в трите.
Уъркшоп 1 можете да видите тук: https://www.facebook.com/events/3058057657561250/
Уъркшоп 3 – https://www.facebook.com/events/505751899926659/

Вход: свободен със задължителна предварителна регистрация поради ограничения брой места.
Моля да резервирате своето място, като изпратите е-мейл до hello@spbusinesslab.com не по-късно от 16/03/2020 г.