SMEs Webinars: Находчив маркетинг по време на криза с Анна Христова
Приключило
Дата:
29 април 2020, срядаЧас:
17:00 - 18:00Достъп:
Безплатно (Задължителна регистрация)Място:
OnlineЗа контакти:
E-MailЗа събитието
Дванайсетото издание на серията уебинари на ИАНМСП SMEs Webinars ще представи темата „Находчив маркетинг по време на криза“, а лектор ще бъде основателят на маркетинг агенция Creative Marketing 102, както и на първото безпатно маркетинг училище в България “Успех“ Анна Христова.
Събитието ще се проведе на 29 април от 17 часа, като в рамките на един час тя ще разкаже повече за разликата между традиционния и находчив маркетинг и ще отговори на въпроса как да съчетаваме маркетинговите средства, за да получим максимален резултат при ниско потреблениe. В допълнение, тя ще представи добрите практики при съставяне на маркетингов план, безплатните онлайн инструменти в помощ на МСП и ще даде ценни съвети за прилагането на устойчив маркетинг по време на криза.
В специален панел за въпроси зрителите ще могат да зададат своите въпроси към г-жа Христова и към изпълнителния директор на ИАНМСП Бойко Таков, който ще открие събитието.
Всички събития от серията на SMEs Webinars са напълно безплатни и достъпни чрез бърза регистрация тук: https://event.webinarjam.com/register/18/8vn9nhk