Семинар „WOW Customer Service с Джон Шол“

18 октомври 2018

София

Семинар „WOW Customer Service с Джон Шол“

Дата:

18 октомври 2018, четвъртък

Час:

09:00

Достъп:

Такса участие

Място:

Rainbow Plaza, София, ул. Атанас Дуков 29

За контакти:

E-Mail

Организатори:

WEB AND EVENTS

За събитието

Тайната на отличното клиентско обслужване и успешните продажби

Този семинар е за всеки, който иска да спечели нови клиенти. Тези компании, които днес се съсредоточават върху клиентското обслужване, постигат устойчиво конкурентно предимство и стават лидери в индустрията.

Първокласно клиентско обслужване

Как да бъдете най-добри в клиентското обслужване? Как да достигнете оценка най-малко 8 от 10?

Екип, ориентиран към клиента

Как да промените нагласата, принципите и уменията на вашия екип. Как да различите ефективния служител, от неефективния.

Справяне с недоволни клиенти

Как да подходите към недоволни клиенти? Как правилно да делегирате правомощия и да намалите жалбите на клиентите?

Технологии за клиентско обслужване

Как правилно да внедрите в процеса ефективните технологии за клиентско обслужване?

Запазване на клиенти. Коефициент на изтичане

Как да запазите по-голям процент клиенти и да намалите коефициента на изтичане?

Съкращаване на разходи и процедури

Премахване на глупавите правила. Топ 10 правила, които ще допринесат към успешно клиентско обслужване и спестяване на разходи.

 

За кого е този семинар?

  •  За директори и собственици на фирми
  •  За мениджъри на отдел Обслужване на клиенти
  •  За мениджъри на отдел Продажби
  •  За мениджъри отдел Маркетинг и Контрол на качеството
  •  За сътрудници в отдел Обслужване на клиенти

Или за всеки, който се е сблъсквал с тези проблеми…

  •  Няма нови продажби, а недоволните клиенти се увеличават.
  •  Рекламните разходи не водят до ръст на продажбите.
  •  Трудно привличате нови клиенти, а настоящите спират да ползват услугите ви.
  •  Не знаете как да се откроите от конкурентите.
  •  Комуникирайки с клиентите, служителите се държат пасивно, безразлично.
  •  Служителите Ви са демотивирани и без желание да разрешат проблема на клиента.
  •  Има голямо текучество на персонала. Служителите ня