Уебинар “Трите тайни на най-добрите търговци в света”

11 декември 2020

Online

Уебинар “Трите тайни на най-добрите търговци в света”

Дата:

11 декември 2020, петък

Час:

10:00 - 18:00

Достъп:

Такса участие

Място:

Online

За контакти:

Дарина Малеева, 02/9623984, E-Mail

Организатори:

IDEAs Free Boss Int.

За събитието

Продажбени умения за превръщането Ви в топ търговец

Скъпи приятели,

  • Страхувате ли се да се обаждате на потенциални клиенти?
  • Губите ли сделки заради цената на това, което предлагате?
  • Губите ли клиенти без да знаете защо?
  • Страхувате ли се от негативните реакции на вашите клиенти?
  • Понякога затварят ли ви телефона?
  • Губите ли време с клиенти, които накрая не купуват?
  • Клиентите намират ли ви за агресивен търговец?
  • Отказват ли вашата помощ и комуникация?
  • Можете ли да познаете кога едно “не” всъщност е “да”?

НЕЩО МОЖЕ ДА СЕ НАПРАВИ!

ЕЛАТЕ НА СЕМИНАРА И НАУЧЕТЕ КАК ДА СЕ НАРЕДИТЕ СРЕД ТОП ТЪРГОВЦИТЕ В СВЕТА!

 

За повече информация и записване: 02/9623984
®.*Участниците в целодневния семинар получават сертификат за успешно преминат курс за “Стратегически продажби” по стандарт на Модел на Административно Ноу-Хау и Хъбърд Мениджмънт Система, по които работят над 120 000 компании в цял свят.
Семинарът е част от академията за продажби “ПОДАЖБИ В КРИЗА”. За повече информация за цялостната академия – кликнете ТУК

Програма:

Упражнение за присъствие – първо и задължително условие човек да комуникира адекватно и ефективно, една от основните тайни на топ търговеца;
Убеждението – първият съществен фактор в продажбите – КАКВО всъщност ПРОДАВАТЕ наклиента? Само продукта?
Използване на Емоциите като ключ към успеха в продажбите;
Използване на правилните Емоции в продажбите и договарянето, за да се накарат хората да действат;
Четирите точни стъпки на продажбата с доверие – Третата тайна на топ търговеца;
А. Контакт с хората (телефон, електронна поща, лични срещи);
Б. Справяне с възраженията чрез използване на „смъртоносния квартет” при продажбите (Помощ, Контрол, Комуникация, Интерес);
В. Откриване на „руините” и / или бутоните на проспектите (потенциалните клиенти) / клиентите чрез използване на въпроси и емоции;
Г. Техника за “затваряне” на продажбата – самурайски метод, чрез който накрая както клиентът, така и търговецът, се чувстват спечелили.

Обучител: Марк де Турк* 

Марк Де Турк* е известен международен обучител и коуч с повече от 22 години опит. Водил е семинари за топ-мениджъри и лидери в цяла Европа, Азия, Северна и Южна Америка. Помогнал е на над 800 компании да подобрят своята организация, продажби и маркетинг стратегия, така че мениджърите да бъдат по-свободни и служителите да работят по-ефективно.
*С цел двоен ефект всички обучения на ИДЕАс България се водят на български и английски език