Дата:
23 април 2019, вторникЧас:
10:00 - 18:00Достъп:
Такса участиеМясто:
Хотел Метрополитън, София, бул. Цариградско Шосе №64Връзки:
запишете се тукЗа контакти:
Дарина Малеева, (02) 962 39 84, E-MailОрганизатори:
IDEAs FreebossЗа събитието
Скъпи приятели,
Страхувате ли се да се обаждате на потенциални клиенти?
Губите ли сделки заради цената на това, което предлагате?
Губите ли клиенти без да знаете защо?
Страхувате ли се от негативните реакции на вашите клиенти?
Понякога затварят ли ви телефона?
Губите ли време с клиенти, които накрая не купуват?
Клиентите намират ли ви за агресивен?
Отказват ли вашата помощ и комуникация?
Можете ли да познаете кога едно „не“ всъщност е „да“?
НЕЩО МОЖЕ ДА СЕ НАПРАВИ!
ЕЛАТЕ НА СЕМИНАРА И НАУЧЕТЕ КАК ДА СЕ НАРЕДИТЕ СРЕД ТОП ТЪРГОВЦИТЕ В СВЕТА!
Цена: 350лв без ДДС, която включва материали, две кафе-паузи и обяд.
Отстъпка за ранно записване до 11.02.2019г- 290 лева без ДДС
За повече информация и регистрация: телефон (02) 962 39 84
®.*Участниците в целодневния семинар получават сертификат за успешно преминат курс за Стратегически продажби по стандарт на Модел на Административно Ноу-Хау и Хъбърд Мениджмънт Система, по които работят над 120 000 компании в цял свят.
Това е първото от трилогията обучения, насочени към наемането, мотивацията, постигането на резултати и управлението на търгосвски екипи!
Програма:
Упражнение за присъствие – първо и задължително условие човек да комуникира адекватно и ефективно, една от основните тайни на топ търговците;
Убеждението – първият съществен фактор в продажбите – КАКВО всъщност ПРОДАВАТЕ наклиента? Само продукта?
Използване на Емоциите като ключ към успеха в продажбите;
Използване на правилните Емоции в продажбите и договарянето, за да се накарат хората да действат;
Четирите точни стъпки на продажбата с доверие;
А. Контакт с хората (телефон, електронна поща, лични срещи и използване на принципите от първия ден на обучението);
Б. Справяне с възраженията чрез използване на „смъртоносния квартет” при продажбите (Помощ, Контрол, Комуникация, Интерес);
В. Откриване на „руините” и / или бутоните на проспектите (потенциалните клиенти) / клиентите чрез използване на въпроси и емоции;
*С цел двоен ефект всички обучения на ИДЕАс България се водят на български и английски език
НЕЩО МОЖЕ ДА СЕ НАПРАВИ!
НАУЧЕТЕ КАК ДА БЪДЕТЕ ТОП ТЪРГОВЕЦ!
ЗАПАЗЕТЕ ВАШЕТО МЯСТО СЕГА!